کد خبر: 27639 A

خواهر مایکل جکسون در جمع بزرگان موسیقی جهان

خواهر مایکل جکسون در جمع بزرگان موسیقی جهان

جنت جکسون با دریافت جایزه آیکون ام‌تی‌وی در کنار هنرمندان و گروه‌هایی همچون پل مک‌کارتنی، بن جووی، کویین و امینم قرار می‌گیرد.

ایران آرت: سجاد مالمیر: جنت جکسون، خواننده مشهور آمریکایی و خواهر مایکل جکسون جایزه آیکون جهانی جشن موسیقی ام‌تی‌وی اروپا را دریافت خواهد کرد.

به گزارش ایران آرت، جایزه آیکون جهانی ام‌تی‌وی اروپا از سال 2008 تا کنون اهدا می‌شود که تا به حال چهره‌ها و گروه‌های مشهوری همچون پل مک‌کارتنی، بن‌ جووی، کویین، ویتنی هیوستون، امینم و آزی آزبورن آن را دریافت کرده‌اند.

این جایز سال گذشته به گروه موسقی ایرلندی U2 اهدا شد و امسال مسئولین برگزاری جشن ام‌تی‌وی، جنت جکسون را لایق آن دیده‌اند. این سومین جایزه ارزشمندی است که جکسون در سال 2018 برنده می‌شود. 

به نقل از ورایتی، بروس گیلمر رئیس‌ جهانی موسیقی و استعداد و سرپرست ام‌تی‌وی اروپا درباره انتخاب جنت جکسون گفت: جنت بدون شک یکی از بزرگترین ستاره‌های جهان است. او طی سه دهه اخیر تأثیر قابل ملاحظه‌ای بر فرهنگ پاپ گذاشته است. ما هیجان‌زده‌ایم تا او را به‌عنوان آیکون امسال ام‌تی‌وی معرفی کنیم.

جنت جکسون روز 4 نوامبر طی مراسمی در بیلبائو اسپانیا، جایزه آیکون جهانی ام‌تی‌وی اروپا را دریافت می‌کند و قطعاتی نیز در این مراسم اجرا خواهد کرد.

جنت جکسون با فروش بیش از 160 میلیون نسخه از آثارش، یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان تاریخ موسیقی محسوب می‌شود. او ماه گذشته در لیست صد هنرمند برتر تاریخ بالاتر از برادرش مایکل، در رده هفتم قرار گرفت.

مایکل جکسون بن جوی جنت جکسون پل مک کارتنی امینم آزی آزبورن کویین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین