کد خبر: 27626 A

کتاب‌های مصور پرفروش شدند

کتاب‌های مصور پرفروش شدند

به گفته ناشران کتاب‌های مصور هر روز به تعداد مخاطبان این نوع داستان‌ها در بازار کتاب آمریکا افزوده می‌شود.

ایران آرت: پنج سال گذشته بازار کتاب‌‌های مصور آمریکای شمالی شاهد موجی عظیم از خوانندگان و مخاطبان این نوع کتاب‌ها بوده است. فروش رمان‌های مصور در سال 2012 رقمی معادل 805 میلیون دلار بود درحالیکه این رقم در سال 2017 به یک میلیارد دلار رسیده است. یک گروه انتشاراتی تحقیقاتی در نیویورک متشکل از چند ناشر کتاب‌های کمیک این آمارها را منتشر کرده و اعتقاد دارد مخاطبان کتاب‌ها و رمان‌های مصور هر روز بیشتر از گذشته می شوند.

به گزارش ایبنا، تری نانتیر صاحب انتشارات ان بی ام (NBM) به عنوان یکی از ناشران بزرگ کتاب‌های کمیک در آمریکا می‌گوید در سال‌های اخیر با رشد قابل ملاحظه کتاب‌های مصور روبرو هستیم که البته کتاب‌های ترجمه شده را نیز باید به این تعداد اضافه کرد. وی می‌‌گوید این روزها به جایگاهی رسیدیم که می‌‌توانیم با ناشران کتاب‌های دیگر نیز رقابت کنیم.

نانتیر می‌گوید علاقه به رمان‌های مصور در بازار کتاب پرنوسان آمریکا باعث شده ناشران کتاب‌ها و رمان‌ها از تصویرگران برای بالا بردن جذابیت رمان خود استفاده کنند.

نازلی یورگیان بارون مدیر بازاریابی کمیک یوروپ متشکل از 13 ناشر اروپایی کتاب‌های مصور نیز از افزایش این کتاب‌ها در بازار کتاب آمریکا خبر می‌دهد. به گفته وی در سال 2017 فروش کتاب‌های مصور فرانسوی در بازار کتاب آمریکا حدود 575 میلیون دلار بود که به نظر می‌رسد این رشد در سال جاری نیز ادامه داشته باشد. سال گذشته کمیک یوروپ رشد 26درصدی تعداد عناوین کتاب‌های مصور ترجمه شده به انگلیسی را خبر داده بود.

داستان مصور کتاب مصور کتاب کمیک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین