کد خبر: 27582 A

حمایت بازیگران از عادل فردوسی‌پور / از نوید محمدزاده و امیرمهدی ژوله تا نیوشا ضیغمی

حمایت بازیگران از عادل فردوسی‌پور / از نوید محمدزاده و امیرمهدی ژوله تا نیوشا ضیغمی

ایران آرت: در حالی که قرار بود شب گذشته برنامه "نود" پس از یک هفته غیبت به روی آنتن برود، روابط عمومی شبکه سه به ناگهان اعلام به دلیل رفتار "خارج از عرف" عادل فردوسی‌پور این برنامه این هفته هم به روی آنتن نخواهد رفت.

به گزارش ایران آرت، با انتشار این خبر بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به تندی از مدیران صداوسیما انتقاد کردند و علی فروغی مدیر جدید شبکه سه هم از تیغ تیز این انتقادها در امان نبود. اما همچون بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، سینماگران هم به حمایت از عادل فردوسی‌پور در شبکه‌های اجتماعی پرداختند.

نوید محمدزاده که بارها علاقه‌اش به فوتبال را نشان داده با انتشار تصویری از عادل فردوسی پور در کنار علی فروغی به کنایه در اینستاگرام خود نوشت که عادل بوده و می ماند اما فروغی نبوده و تازه آمده و خواهد رفت.

نیوشا ضیغمی نیز در پستی گلایه‌آمیز نوشت: "خوب خدا را شاکریم که به مرحمت و لطف و درایت بی نهایت مدیران رسانه ملی ، یکی از پرطرفدارترین برنامه های تلویزیون که میتونست حداقل هفته ای یکبار مخاطب رو به دیدن وادار کنه ،تعطیل شد!!!!! کجاست اون شبایی که بخاطر سریال دیدن خیابونا خلوت میشد؟؟؟؟؟ کجاست اون برنامه هایی که نسل ما هنوز با خاطراتش خوشحاله؟؟؟؟ کجاست اون رسانه ای که فکر پشت برنامه سازیشه؟؟؟ همه خوبا که یا قهرن یا ممنوع الکار!!!!اگرم دارن تلاش میکنن باشن و ادامه بدن ،اونوقت اینجوری!!!!!!!!!!! بعد بگیم چرا مردم جم تی وی و سریالای مزخرفش که فرهنگ مون رو نابود کرده تماشا میکنن....."

رضا رشیدپور مجری برنامه "حالا خورشید" هم صبح امروز در برنامه اش گفت: "با این که ورزشی ای نیستم، برنامه "نود" را می‌بینم، از مسئولان شبکه سه میخواهم با شفافیت در این باره اطلاع رسانی کنند."نود»" از برنامه های بسیار موفق رسانه ملی است."

امیر مهدی ژوله که سال‌ها پیش به عنوان خبرنگار حوزه فوتبال در مطبوعات فعالیت می کرد در اینستاگرمش نوشت: این دوستانی که توی این وضعیت پیچیده سیاسی و اقتصادی و اجتماعی جامعه به جای ایجاد همدلی ،با قدبازی و قلدربازی جلوی یکی از اندک ادمهای محبوب و مقبول جامعه واستادن و جلوی یکی از اندک برنامه های قابل تماشای تلویزیون رو گرفتن و با سوهان بیهوده زدن به اعصاب ملت،صدای فحش و اعتراضشون رو بلند کردن،اگر جاسوس نباشن، قطعا جاهلند. فقط در یک نقطه از جهان مدیرانی هستند که میتوانند پخش یک جُنگ فوتبالی را به یک بحران تبدیل کنند."

حبیب رضایی که سابقه حضور در برنامه "نود" را دارد، در ایسنستاگرام خود نوشت: "بر درخت پر ریشه "نود" تبر بودن، بی ثمر است آقایان! عادل است و حسابش پاک و عجب زخمی زده است بر اهالی پنهان‌کاری و پنهان‌سازی و‌پنهان‌خوری.گیرم که چند صباحی مانع تراشیدید، موج "نود" بر دل مردم تنظیم شده. جایی که چقدرررر از شماها دور است."

امیر حسین رستمی نیز با انتشار متنی کنایه آمیز نوشت: "بعضی وقت ها باید دید کی به کی نیاز داره. این روزها عادل به سیما یا سیما به عادل عزیز."

رضا رشیدپور عادل فردوسی پور نیوشا ضیغمی برنامه نود نوید محمدزاده علی فروغی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین