کد خبر: 27323 A

برند "اچ اند ام" در راه یک تغییر بزرگ

برند "اچ اند ام" در راه یک تغییر بزرگ

برند "اچ ان ام" به دلیل شکایت مدام مشتریان تصمیم گرفته سایز لباس‌هایش را بزرگ‌تر کند.

ایران آرت: برند اچ اند ام «H&M» یک شرکت سوئدی و چند ملیتی تولید و فروش لباس است که به دلیل ارائه محصولات خود در سریع ترین زمان، در بازار پوشاک مردان، زنان و کودکان شناخته شده می باشد.

این شرکت با تمام موفقیت های خود، اخیرا با مشکلی مواجه شده است. پس از شکایت های مدام مشتریان، این شرکت تصمیم گرفت که سایز لباس هایش را در آمریکا و انگلستان بزرگ تر کند.

کلکسیون لباس های برند «H&M» محبوبیت زیادی در سراسر جهان دارد. لباس های رنگی با طرح های ساده و مینیمالیسم که هیچوقت از مد نمی افتند، این برند را تبدیل به یکی از مشهورترین برندهای جهان کرده است. با تمام این اوصاف، گویا سایزهای لباس های آن بسیار کوچک است.

به گزارش برترین ها، اگر جزو مشتریان این برند باشید، حتما شما هم تا به حال متوجه شده اید که سایزهای لباس های این برند در مقایسه با دیگر برندها بسیار کوچک تر است. به عنوان مثال شما با توجه به اندام تان یک لباس با سایز لارژ(L) می خرید اما پس از پوشیدن آن می بینید که برایتان کوچک است. البته شما تنها کسی نیستید که با این مشکل مواجه شده اید، مشتریان زیادی از این موضوع شکایت کردند و گفتند که با پوشیدن لباس های اچ اند ام احساس چاقی می کنند و از اندام خود متنفر می شوند.

1702426_992

این موضوع زمانی اوج گرفت که یکی از مشتریان زن این برند، شلوار جینی را خریداری کرد اما پس از پوشیدن آن، متوجه شد که برایش کوچک است. او از شدت عصابیت این موضوع را در صفحه فیس بوس بوک اش منتشر و توجهات بسیاری را به خود جلب کرد.

گویا شکایت های مدام مشتریان کارساز بود زیرا اچ اند ام تصمیم گرفت که سایز لباس هایش را بزرگ تر کند تا با دیگر برندها و فروشگاهها تفاوتی نداشته باشد. از این رو سایزی که در گذشته برچسب بزرگ (L) روی آن خورده بود، حال به مدیوم (M) تغییر می کند. این تغییرات از تابستان 2018 آغاز می شود.

اچ اند ام برند اچ اند ام برند پوشاک برند معروف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین