کد خبر: 27276 A

لیدی گاگا با چشمانی اشک‌بار فاش کرد / تحمل آزار جنسی در 19 سالگی

لیدی گاگا با چشمانی اشک‌بار فاش کرد / تحمل آزار جنسی در 19 سالگی

لیدی گاگا برای نخستین بار درباره تجربه تلخ تحمل یک آزار جنسی صحبت کرد.

ایران آرت: لیدی گاگا در حالی شب گذشته از سوی مجله Elle به‌عنوان یکی از 25 زن برتر هالیوود لقب گرفت که برای اولین بار سکوتش درباره آزار جنسی را شکست و گفت در سن 19 سالگی مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته است.

به گزارش ایران آرت، مراسم "زنان در هالیوود" شب گذشته به میزبانی مجله "ال" در بورلی هیلز برگزار شد که "ال" لیدی گاگا را به‌عنوان یکی از 25 زن برتر هالیوود معرفی کرد. در این مراسم کار معرفی لیدی گاگا را جنیفر لوپز انجام داد.

جنیفر لوپز در ستایش لیدی گاگا گفت: ما زنان در دنیایی زندگی می‌کنیم که می‌گویند برای کارهایمان محدودیت وجود دارد، اما این شخص یکی از کسانی است که محدودیتی ندارد... لیدی گاگا! بله، خود تو، دختر فوق‌العاده اهل نیویورک! تو من را تحت تأثیر قرار داده‌ای. نه فقط من بلکه یک نسل را متأثر کردهای.

لوپز در ادامه با اشاره به نقش‌آفرینی لیدی گاگا در فیلم "ستاره‌ای متولد می‌شود" به کارگردانی بردلی کوپر که هم‌اکنون روی پرده سینماهای جهان است، افزود: تو در "ستاره‌ای متولد می‌شود" به همه دنیا نشان داده‌ای که با چالش‌هایشان روبهرو شوند و سخت کار کنند تا به رویاهایشان برسند.

در ادامه لیدی گاگا جایزه‌اش را از دستان جنیفر لوپز گرفت و گفت: داشتم حرف‌هایت را حفظ می‌کردم! خیلی زیبا بودند. تو به من امید دادی جنیفر! بابت این تعریف‌ها از تو ممنونم. تو هم دنیا را تحت تأثیر قرار داده‌ای.

لیدی گاگا در ادامه صحبت‌هایی درباره لزوم پیگیری حقوق معنوی و سلامت روحی زنان بیان کرد و سپس با چشمان اشکبار سکوتش را در مورد تحمل آزار جنسی در 19 سالگی شکست. این خواننده و بازیگر آمریکایی اعلام کرد که در 19 سالگی مورد تجاوز قرار گرفته و این راز را سال‌ها با خودش نگه داشته است. لیدی گاگا همچنین اعلام کرد که همیشه بابت این اتفاق احساس سرافکندگی داشته است.

علاوه‌بر لیدی گاگا و جنیفر لوپیز و نامزدش، چهره‌های دیگری همچون ساندرا بولاک، جیمز کوردن، کیرا نایتلی، تس هالیدی و سارا سامپیو نیز در مراسم ویژه مجله "ال" حضور داشتند.

جنیفر لوپز لیدی گاگا مجله ال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین