کد خبر: 27274 A

کیومرث پوراحمد ترمه‌اش را پیدا کرد / عکس

کیومرث پوراحمد ترمه‌اش را پیدا کرد / عکس

کیومرث پوراحمد می‌گوید برای نقش اول فیلم جدیدش دیبا زاهدی را به سوپراستارها ترجیح داده است.

ایران آرت: کیومرث پور احمد قرار است که در جشنواره سی و هفتم فیلم داشته باشد. نام آخرین اثر او « تیغ و ترمه» است. این فیلم روایتی از رمان «کی از این چرخ و فلک پیاده می‌شوم؟» نوشته گلرنگ رنجبر خواهد بود. 

کارگردان فیلم «تیغ و ترمه » درباره شرایط تولید آن به اعتمادآنلاین گفت: در ابتدای کار تصمیم گرفته بودیم که حتما نقش اول فیلم را یک سوپراستار بازی کند. یعنی کسی که مردم به خوبی آن را بشناسند. اما سوپر استاری که بتواند تمام موضوعاتی را که من مد نظر دارم در فیلم پیاده کند پیدا نکردیم و به نتیجه نرسیدم.

پوراحمد ادامه داد : با توجه به این موضوعات و مشورت با دوستان دیگر تصمیم بر این شد که از یک چهره جوان و بازیگری که نه چندان معروف است استفاده کنیم که این پروسه هشت ماهی به طول انجامید تا اینکه به دیبا زاهدی رسیدیم. معتقدم که دیبا زاهدی می تواند نقش ترمه را به خوبی ایفا کند. البته شراره رنجبر هم در «تیغ و ترمه» حضور خواهد داشت.

دیبا زاهدی

کارگردان فیلم «تیغ و ترمه» درباره حضور عوامل این اثر گفت: هنرمندان دیگری هم در این فیلم با ما همکاری خواهند داشت که می توان به هومن برق نورد، لاله اسکندری، پژمان بازغی، مصطفی راد و مهران رجبی اشاره کرد. البته نمی توانم از نام آقای زرین دست، علی قائم مقامی، مهری شیرازی و مهران ملکوتی هم بگذرم این دوستان در تولید و پشت صحنه من را کمک خواهند کرد. ما لوکیشن‌های مختلفی خواهیم داشت و این امکان وجود دارد که هر روز در یک جای خاص فیلمبرداری انجام شود.

کارگردان با سابقه سینمای ایران درباره داستان و مضمون «تیغ و ترمه» گفت: روایت فیلم ما اقتباسی از رمان «کی از این چرخ و فلک پیاده می‌شوم؟» گلرنگ رنجبر است که نشر چشمه آن را منتشر کرده است. رنجبر در 24 سالگی این کتاب را نوشته است که در قصه فیلم ما نقش ویژه ای خواهد داشت.

کیومرث پوراحمد دیبا زاهدی تیغ و ترمه شراره رنجبر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین