کد خبر: 27270 A

کارگردان‌هایی که سراغ دراکولا می‌روند

کارگردان‌هایی که سراغ دراکولا می‌روند

سریال دراکولا با همکاری بی‌بی‌سی و نتفلیکس ساخته خواهد شد.

ایران آرت: مارک گتیس و استیون موفات، سازندگان جدیدترین سری «شرلوک» تصمیم گرفته‌اند تا دوباره سراغ یک مجموعه‌ی ادبی کلاسیک دیگر بروند. نویسندگان و تهیه کنندگان سری شرلوک بی‌بی‌سی، «دراکولا» را به عنوان پروژه‌ی بعدی خود انتخاب کرده‌اند.

سریالی که مارک گتیس و استیون موفات می‌سازند، اقتباسی از رمان کلاسیک «دراکولا» (Dracula) نوشته‌ی «برم استوکر» خواهد بود. دقیقا مثل شرلوک، با یک فصل سه قسمتی که هر قسمت ۹۰ دقیقه است طرف خواهیم شد.

به گزارش دیجی کالا، سریال دراکولا برای شبکه‌ی بی‌بی‌سی وان انگلستان ساخته می‌شود و پخش آن در انگلستان و ایرلند توسط بی‌بی‌سی صورت خواهد گرفت. با این حال، پخش جهانی سریال دراکولا توسط شبکه‌ی نت‌فلیکس صورت خواهد گرفت. قصه‌ی این مجموعه‌ی جدید دراکولا در سال ۱۸۹۷ اتفاق می‌افتد و روایتی از تلاش دراکولا برای سلطه به لندن دوره‌ی ویکتوریا است.

خالقان مجموعه‌ی شرلوک در بیانیه‌ای درباره‌ی سریال دراکولا گفته‌اند: «همیشه قصه‌های خوبی درباره‌ی شر وجود داشته‌اند، نکته‌ی مهم دراکولا این است که برم استوکر توسط آن، قهرمانی به قصه‌های شر داد.»

هیچ اطلاعات بیشتری از سریال دراکولا نداریم و نمی‌دانیم که برای مثال چه افرادی قرار است در این مجموعه ایفای نقش کنند یا اینکه چه زمانی باید منتظر پخش آن باشیم. بدون شک در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این مجموعه منتشر خواهد شد.

دراکولا شرلوک مارک گتیس استیون موفات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین