کد خبر: 27170 A

انتشار نخستین آلبوم یک ترانه‌سرا / دیگر با خواجه‌امیری همکاری نمی‌کنم

انتشار نخستین آلبوم یک ترانه‌سرا / دیگر با خواجه‌امیری همکاری نمی‌کنم

اهورا ایمان که به تازگی از آلبومش رونمایی کرده، بزودی قطعات این آلبوم را روی صحنه می‌خواند.

ایران آرت: بیستم مهرماه مراسم رونمایی از آلبوم موسیقایی اهورا ایمان با نام «پروانه‌های پیراهنش» در شهر کتاب ابن سینا با حضور هنرمندان موسیقی از جمله حمید حامی، آریا عظیمی نژاد، ستار اورکی، علیرضا کهن دیری، رضا تاجبخش، صابرقدیمی، محمدرضا مقدم، بامداد بیات، محمدرضا چراغعلی و هومن نامداری برگزار شد.

اهورا ایمان در خصوص انتشار آلبومش به صورت فیزیکی و پذیرفتن این ریسک به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به دلیل رعایت نشدن حق کپی رایت انتشار آلبوم صرفه اقتصادی ندارد؛ اما کماکان آلبوم یک رسانه موثر است که می‌تواند ماندگار شود. هنرمند نتیجه تلاش، زحمت و چند سال کار شبانه روزی اش را باید در یک مجموعه جمع کند و به دست مخاطب برساند. برای یک هنرمند موسیقی یا ترانه بهترین رسانه، آلبوم است.

وی افزود: ما چاره‌ای نداریم. ضمن اینکه هنوز تعدادی از علاقه‌مندان به موسیقی هستند که ترجیح می‌دهند اثر مورد نظرشان را به جای دانلود غیرقانونی، به طور قانونی تهیه و اخلاق را رعایت کنند و کار را بشنوند. من فکر می‌کنم هرچند هم که تعداد این افراد کم باشد، اما باید به آن‌ها احترام گذاشت.

ایمان درباره برگزاری کنسرت بعد از ماه صفر، گفت: تا امروز چندبار تصمیم گرفتم این اتفاق بیفتد. قرار است پس از انتشار آلبوم و ماه صفر این اتفاق رخ دهد؛ به این خاطر که مخاطب بداند چه موسیقی قرار است بشنود. قطعاً یکی از کنسرت ها در تهران و دیگری در زادگاهم بم خواهد بود.

این ترانه سرا و خواننده در خصوص برنامه‌های آینده اش و همکاری با خوانندگان در عرصه ترانه، بیان کرد: کماکان با بعضی از دوستان خواننده همکاری می‌کنم که محتمل‌ترین آن‌ها حمید حامی است که دو اثر را آماده انتشار داریم؛ دو اثری که از سال‌ها پیش آماده کردیم و فقط تنظیم و ضبط آن‌ها مانده است. با مهیار علیزاده نیز چند کار آماده کردیم و با خواننده‌های مختلف منتشرشان خواهیم کرد. همچنین با ستار اورکی آلبومی را آماده کردیم که خواننده آن سورپرایز است، ولی قطعا مخاطب موسیقی را شگفت زده خواهد کرد.

او در در پایان در خصوص همکاری اش با احسان خواجه امیری در آلبوم جدید وی گفت: من با آقای خواجه امیری دیگر همکاری نخواهم داشت. همکاری ما همانی بود که مردم در سال‌های گذشته شنیدند و از این به بعد همکاری بین من و ایشان صورت نخواهد گرفت.

احسان خواجه امیری اهورا ایمان حمید حامی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین