کد خبر: 27136 A

خانم بازیگر: دچار فروپاشی جسمی و روحی شدم

خانم بازیگر: دچار فروپاشی جسمی و روحی شدم

بازیگر سریال «تاج» می‌گوید زمانی دچار فروپاشی روحی شده و با روان‌درمانی توانسته به شرایط مطلوب برسد.

ایران آرت: کلر فوی، ستاره مجموعه محبوب «تاج» اعتراف کرد که پس از تمام شدن فیلمبرداری مجموعه شبکه بی.بی.سی «دوریت کوچک» دچار فروپاشی جسمی و روحی شد. زمانی که او در «دوریت کوچک» بازی کرد فقط ۲۳ سال داشت. فوی در مصاحبه با مجله «پورتر ادیت» اعتراف کرد ناگهان دنیایش زیر و رو شد و نمی‌توانست خودش را با شرایط تطبیق بدهد.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، کلر فوی که در «نخستین انسان» ساخته دیمین شزل نقش مقابل رایان گاسلینگ را ایفا کرده، می‌گوید: یکماه نمی‌توانستم بخوابم، از خورد و خوراک افتاده بودم.وحشتناک بود.احساس یک شکست خورده را داشتم.همان دوران نقشی را روی صحنه اجرا می‌کردم. نقش کلیدی بود اما نمی‌توانستم خودم را وفق بدهم.»

کلر می‌پذیرد با متولد شدن دخترش «ایوی رز» توانست یکسری از مشکلات را پشت سر بگذارد اما از یافتن یک شادی دائمی کوتاه آمد.

این بازیگر ادامه می‌دهد: مدت‌ها پیش،ایده پیدا کردن شادی را رها کردم.فکر می‌کنم در لحظه می‌توان  بی‌نهایت شاد باشی. و در لحظه بعدی حس بینوایی کنی. پذیرفتم زندگی دراماتیکی دارم.بسیار هم خوب. در حال حاضر واقعا خوشحال هستم.اما توقع ندارم لحظات پایدار باشند.

کلر فوی ۳۴ ساله همچنین می‌گوید مدتی به اضطراب نیز مبتلا بود. او می‌پذیرد با موفقیت اضطراب در او به حال انفجار رسید. روان درمانی در این مدت به او کمک کرده است.

کلر فوی یکی از موفق‌ترین بازیگران بریتانیایی و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر برای مجموعه تلویزیونی درام است. نقش‌آفرینی او در «نخستین انسان» توجه همه را جلب کرده است.

سریال تاج رایان گاسلینگ دیمین شزل کلر فوی نخستین انسان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین