کد خبر: 27121 A

مسیر لیلا حاتمی از پیمان معادی جدا شد

مسیر لیلا حاتمی از پیمان معادی جدا شد

پیمان معادی فیلم جدیدی با نام "فردی" می‌سازد و لیلا حاتمی در فیلم بعدی حمید نعمت‌الله حضور خواهد داشت.

ایران آرت: تازه‌ترین پروژه سینمایی پیمان معادی و لیلا حاتمی دو بازیگر مطرح سینمای ایران که همکاری‌های مختلفی با هم داشته‌اند، مشخص و اعلام شد.

به گزارش ایران آرت، پیمان معادی قصد دارد فیلم جدیدی با نام "فردی" بسازد که نویسندگی و تهیه‌کنندگی‌اش نیز به‌عهده خود اوست. موضوع فیلم جدید معادی اجتماعی است. به‌زودی آخرین فیلم پیمان معادی با نام "بمب؛ یک عاشقانه" با بازی خودش و لیلا حاتمی روی پرده سینماهای کشور می‌رود.

آن‌طور که روابط عمومی سازمان امور سینمایی گزارش داده، شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با ساخت فیلمنامه‌های "از عشق" به تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر و کارگردانی و نویسندگی امیرحسین ثقفی با موضوع اجتماعی نیز موافق کرده است. همچنین "عماد و طوبی" به تهیه‌کنندگی مهدی صباغ زاده، کارگردانی و نویسندگی کاوه صباغ زاده با موضوع اجتماعی و "حال" به تهیه کنندگی تورج منصوری و کارگردانی و نویسندگی عباس رزیجی با موضوع اجتماعی نیز موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

همچنین بنابر اعلام روابط عمومی فیلم جدید حمید نعمت‌الله، این کارگردان به تازگی برای ششمین فیلم سینمایی‌اش درخواست پروانه ساخت داده و قصد دارد فیلم تازه‌اش را با نام "قاتل و وحشی" جلوی دوربین ببرد.

تاکنون حضور لیلا حاتمی در این فیلم قطعی شده و حمید نعمت‌الله برای آغاز پیش تولید در انتظار صدور پروانه ساخت است.

"قاتل و وحشی" هم اکنون در مرحله بازنویسی فیلمنامه است و قرار است اواسط پاییز جلوی دوربین برود.

لیلا حاتمی پیش از این در "بی‌پولی" و "رگ خواب" با حمید نعمت‌الله همکاری داشت.

لیلا حاتمی پیمان معادی حمید نعمت الله فیلم فردی فیلم قاتل و وحشی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین