کد خبر: 27079 A

دفاع خانم بازیگر از قانون حمل اسلحه

دفاع خانم بازیگر از قانون حمل اسلحه

بازیگر مجموعه فیلم‌های «هالووین» اعلام کرد که به طور کامل از متمم دوم قانون اساسی آمریکا حمایت می‌کند.

ایران آرت: جیمی لی کرتیس بازیگر مجموعه فیلم های «هالووین» در واکنش به مقاله فاکس نیوز که او را متهم به ریاکاری کرده بود اعلام کرد به طور کامل از متمم دوم قانون اساسی آمریکا حمایت می کند. متمم دوم قانون اساسی ایالات متحده آمریکا متضمن حق مالکیت سلاح برای شهروندان است.

بازیگر «یک ماهی به نام واندا» با عصبانیت به مقاله روز چهارشنبه ۱۰ اکتبر فاکس نیوز واکنش نشان داد. این خبرگزاری در مقاله خود از کرتیس به عنوان یک فرد ریاکار یاد کرده بود به این دلیل که در فیلم هایش از اسلحه استفاده می کند اما در زندگی واقعی مدافع کنترل اسلحه است.

به گزارش مهر، در مقاله فاکس نیوز که به قلم لوییس کازیانو منتشر شده است گفته شده نقش های خانم کرتیس در سینما در مقابل شخصیت واقعی اش به عنوان حامی کنترل اسلحه قرار دارد. او یکی از چندین بازیگر هالیوود است که از سلاح گرم در فیلم هایشان استفاده می کنند اما علیه آن تبلیغ می کنند.

کرتیس در مصاحبه با یواس‌آ تودی به این ادعا واکنش نشان داد و مطلب را «احمقانه» خواند.

دختر جنت لی و تونی کرتیس دو ستاره سابق سینما در این مصاحبه گفت: احمقانه است، آن ها سعی می کنند نکته ای را مطرح کنند بدون آن که از من بپرسند به چه چیزی فکر می کنم. چیزی که من به آن فکر می کنم ممکن است آنها را غافلگیر کند.

او افزود: من از متمم دوم قانون اساسی آمریکا و نیز قوانین حمل سلاح مبتنی بر عقل سلیم حمایت می کنم.

کرتیس در این مصاحبه در واکنش به استفاده اش از سلاح گرم در فیلم ها به ویژه در فیلم جدید «هالووین» گفت: من بازیگری هستم که در فیلم های ژانر وحشت بازی می کنم، برای انتخاب هایم در زندگی شخصی باید مسئول باشم اما به عنوان بازیگر برای بازی کردن در فیلم ها استخدام می شوم. صادقانه بگویم اگر فیلم هایم را به عنوان یک بازیگر صلح طلب انتخاب می کردم هرگز نباید کار می‌کردم. من همیشه افتخار می‌کنم که نماینده زنانی هستم که باهوش، مهارت و خلاقیت  برای زندگی خودشان و خانواده‌ هایشان مبارزه می‌کنند.

فیلم جدید «هالووین» با بازی جیمی لی کرتیس قرار است روز ۱۹ اکتبر به سینماها بیاید.

بازیگر زن جیمی لی کرتیس هالووین خانم بازیگر فیلم هالووین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین