کد خبر: 27068 A

اولین واکنش‌ها به فیلم زندگی فردی مرکوری

اولین واکنش‌ها به فیلم زندگی فردی مرکوری

بازی رامی مالک در نقش فردی مرکوری مورد توجه منتقدین سینما قرار گرفته است.

ایران آرت: فیلم «Bohemian Rhapsody» که درباره زندگی فردی مرکوری خواننده محبوب گروه «کویین» است به تازگی برای برخی از منتقدان به نمایش در آمده و برخی از این منتقدان نظرات اولیه خود را درباره این فیلم منتشر کرده‌اند. این فیلم در روز 24 اکتبر به نمایش عمومی در خواهد آمد. با توجه به نظرات ابتدایی به نظر می‌رسد تماشاگران یا عاشق فیلم خواهند شد یا از آن متنفر خواهند شد. اگرچه به نظر می‌رسد همه منتقدان در این باره هم‌نظرند که بازی «رامی مالک» در نقش «مرکوری» فقید بسیار خوب بوده است.

به گزارش سی نما، فیلم «کولی» شروع کار گروه کویین را تا زمان اختلافات و کنسرت فراموش نشدنی آن‌ها در «Live Aid» را در سال 1985 نمایش می‌دهد. «مالک» به طرفداران این گروه اطمینان خاطر داده که این فیلم مسائل جهت‌گیری جنسی «مرکوری» و ابتلای او به ایدز را نمایش خواهد داد. از دیگر بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به «لوسی بوینتون»، «گوئیلیم لی»، «ایدین گیلن» و «تام هالندر» اشاره کرد.

«ان تامپسون» از خبرگزاری ایندی وایر:

فیلم «Bohemian Rhapsody» یک بیوپیک به تمام معنا است مملو از موسیقی گروه کویین با اجرایی فوق‌العاده از «رامی مالک». این فیلم به احتمال زیاد نقدهای ضد و نقیضی دریافت می‌کند زیرا با تماشاچیان بازی می‌کند.

«اریک کوهن» از خبرگزاری ایندی وایر:

«Bohemian Rhapsody»: اجرای زنده در لایو اید موهایم را بر تنم سیخ کرد. باقی قسمت‌های فیلم …

«مایک رایان» از خبرگزاری آپراکس:

بزرگ‌ترین برداشت من از فیلم تنفر بی اندازه دیگر اعضای گروه از «فردی مرکوری» بود. «رامی مالک» بازی خوبی از خود نشان داد و حضور «مایک مایرز» در فیلم ایده بسیار هوشمندانه‌ای بود.

«دیوید اهرلیچ»:

هم اکنون فیلم‌های «A Star Is Born» و «Bohemian Rhapsody» را مشاهده کردم و تفاوت‌های بین این دو فیلم اصلاً به نفع «Bohemian Rhapsody» نیستند. البته بازی «رامی مالک» واقعاً خوب و دقیق بود.

«جنا بوش» از خبرگزاری لژیون لیا:

واقعاً از دیدن فیلم «Bohemian Rhapsody» تحت تأثیر قرار گرفتم! بازی «رامی مالک» خارق‌العاده بود. داستان زیبا، کنسرت و فیلم فوق‌العاده … کلماتی برای بیان احساساتم ندارم.

«کایل بوچانان» از خبرگزاری نیویورک تایمز:

«رامی مالک» به طرز شگفت انگیزی نقش «فردی مرکوری» را در فیلم «کولی» بازی می‌کند و لباس‌های فوق‌العاده او را نیز بر تن می‌کند.

«ولف منتز» از جامعه آنلاین منتقدان فیلم لس آنجلس:

خدای من! فیلم «Bohemian Rhapsody» بی نظیر است! یک اثر سینمایی احساسی بی نظیر که دنیای شما را عوض خواهد کرد. بازی «رامی مالک» بی نظیر بود. تماشای فیلم سرگرم کننده و تکان دهنده است. پاسخ «A Star Is Born» با قاطعیت داده شد.

«مارا راینستین» از خبرگزاری یو اس ویکلی:

راز تبدیل یک فیلم خوب به یک فیلم فوق‌العاده چیست؟ 7 کلمه: بازی «رامی مالک» به عنوان «فردی مرکوری».

«آدام هان بیرد»:

دیشب فیلم «Bohemian Rhapsody» را دیدم. «رامی مالک» واقعاً حضور فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشت. صدایش، حرکاتش … بازی او خیلی خیلی خوب است.

رامی مالک فردی مرکوری کویین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین