کد خبر: 27029 A

سلبریتی‌هایی که لباس‌های تکراری می‌پوشند / عکس‌ها

سلبریتی‌هایی که لباس‌های تکراری می‌پوشند / عکس‌ها

کیت میدلتون، آنجلینا جولی، کریستوفر نولان و کارل لاگرفلد از جمله سلبریتی‌هایی هستند که مشکلی با پوشیدن لباس تکراری ندارند.

ایران آرت: شاید خیلی‌ها تصور کنند پوشیدن لباس تکراری برای یک موقعیت خاص و رسمی اشتباهی نابخشودنی در دنیای مد است و کسی که یک لباس را برای دو مراسم یا بیشتر بپوشد نه تنها شیک پوش نیست بلکه احتمالا پول کافی برای خرید لباس جدید را ندارد. اما نگاهی به استایل ستاره‌های مد در دنیای امروز، طراحان لباس و حتی اعضای خاندان‌های سلطنتی که بیشترین ثروت و بهترین استایل را دارند نشان می‌دهد که پوشیدن لباس تکراری اشتباه مد نیست و می‌تواند نشانه استایل شخصی و شیک شما نیز باشد. حتی برای کسانی که به محیط زیست و منابع طبیعی سرزمین خود اهمیت می‌دهند پوشیدن لباس تکراری و پوشیدن چندین باره لباس‌ها یک کار پسندیده نیز به شمار می‌رود. مجله قرمز در مطلبی سلبریتی‌ها و چهره‌های معروف دنیای مد و سینما که لباس تکراری می‌پوشند را معرفی کرده است.

کیت میدلتون

kate-middleton-university-of-st.-andrews-in-scotland-10-23-2015_2

کیت میدلتون را شاید بتوان ملکه لباس‌های تکراری نامگذاری کرد. او جزو معروف‌ترین افرادی است که در عین شیک پوشی و جذابیت، به تکراری بودن لباس‌هایش اهمیت نمی‌دهد و برخی از لباس‌های خود را دو یا سه بار نیز برای مراسم مختلف پوشیده است. مسلما کیت میدلتون ددوشس کمبریج محدودیتی در خرید لباس و بودجه ندارد و هر تعداد لباسی که بخواهد می‌تواند تهیه کند اما ترجیح می‌دهد لباس‌هایی بپوشد که از زیبا بودن آن‌ها و هماهنگی با استایل خود اطمینان کامل دارد.

پرنسس آن دختر ملکه الیزابت 

1

پرنسس آن دختر ملکه الیزابت در مراسم عروسی هری و مگان مارکل یک لباس کرم و سرمه‌ای به تن کرده بود که قبلا هم با آن دیده شده بود. او نه تنها این لباس را در مراسم غسل تعمید پرنسس شارلوت در سال ۲۰۱۵ به تن داشت بلکه در سال ۲۰۱۶ نیز در مراسمی دیگر این لباس ساده اما موقر و زیبا را پوشیده بود. جالب است بدانید که این لباس پرنسس آن مربوط به سال‌های اخیر نیست و اولین باری که او با این لباس دیده شد به سال ۱۹۸۰ و حضور او در یکی از مراسم سلطنتی آن زمان باز می‌گردد. تصور این که پرنسس آن دختر ملکه الیزابت لباسی را به مدت ۳۸ سال نگهداری کرده و بپوشد برای بسیاری از افراد عادی جامعه ما ممکن نیست و ما همیشه سعی می‌کنیم لباس‌هایی که برای عروسی و تولد می‌پوشیم متفاوت و جدید باشند. اما جالب است بدانید که پرنسس آن تنها عضو خاندان‌های سلطنتی اروپایی نیست که این کار را انجام می‌دهد و ملکه ماکسیمای هلند نیز بارها با لباس‌های تکراری مشاهده شده است.

استیو جابز 

steve-jobs-fashion-givhan_pvrv5r

موسس شرکت اپل اگرچه به خاطر ایده‌های انقلابی خود و تبدیل شرکت اپل به یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های جهان شهرت داشت اما استایل خاص و تکراری او نیز در نوع خود جالب توجه بود و به شکل گرفتن شخصیت استثنایی او در ذهن مردم کمک شایانی کرد. لباس تکراری او از یک بلوز مشکی یقه اسکی، یک شلوار جین و یک جفت کتانی سفید تشکیل شده بود. گفته می‌شود او سعی داشت برای کارکنان اپل لباس فرم انتخاب کند اما با مخالفت اکثریت آن‌ها مواجه شد.

آنجلینا جولی

l9b2r-crop-c0-5__0-08-700x700-75

آنجلینا جولی یکی از نمادهای زیبایی و شیک پوشی در عصر حاضر است اما برخلاف آن چه که تصور می‌شود او اصرار زیادی برای پوشیدن لباس‌های جدید و رنگارنگ ندارد و بارها با لباس‌های تکراری و مشابه دیده شده است. او معمولا با لباس‌های راحت و ساده در رنگ‌های خنثی مثل مشکی و خاکستری که رنگ‌های محبوب او هستند دیده می‌شود و معمولا علاقه‌ای به پوشیدن لباس‌های مجلسی و خاص که نگاه‌ها را به خود خیره می‌کنند ندارد.

مارک زاکربرگ 

پوشیدن-لباس-تکراری-جرم-نیست-سلبریتی_هایی-که-لباس_های-تکراری-می_پوشند-4

مارک زاکربرگ موسس فیسبوک نیز مثل استیو جابز فقید استایل شخصی و تکراری خود را دارد که از یک تیشرت آستین کوتاه خاکستری و یک شلوار جین آبی تشکیل شده است و گاهی یک سوئیشرت مشکی نیز به آن اضافه می‌کند. مسلما او تعداد زیادی از این لباس‌ها را در کمد خود دارد که همگی دقیقا مشابه هم هستند و هدف او از پوشیدن آن‌ها این است که نشان دهد تاکید او روی کار و حرفه وی است و علاقه‌ای به خریدن و پوشیدن لباس‌های مختلف ندارد.

کریستوفر نولان

پوشیدن-لباس-تکراری-جرم-نیست-سلبریتی_هایی-که-لباس_های-تکراری-می_پوشند-3

کریستوفر نولان کارگردان نابغه سینما و خالق تعدادی از شاهکارهای به یادماندنی سال‌های اخیر برخلاف اکثر کارگردانان دیگر که با یک کلاه کاسکت و استایل راحتی همه جا حاضر می‌شوند علاقه خاصی به استایل رسمی دارد و همیشه با لباس‌هایی مشخص و تکراری در میان مردم ظاهر می‌شود. تیپ او از یک کت و شلوار مشکی رسمی و یا پالتو تشکیل شده که با یک جلیقه دکمه دار مردانه و یک شالگردن به عنوان اکسسوری همراه می‌شود.

کارل لاگرفلد

Untitled-1-9 

کارل لاگرفلد طراح لباس با تجربه و نام آشنایی است که در برندهای متعددی از جمله شانل، فندی و برند شخصی خود کارل لاگرفلد فعالیت می‌کند. فعالیت در این برندها به معنای ان نیست که او هر روز بخواهد تیپ خود را عوض کند و هر بار لباس‌های متفاوتی بپوشد بلکه کارل لاگرفلد استایل شخصی خود را در این مدت پیدا کرده و به جز لباس‌های مشکی و سفید و عینک آفتابی تیره‌اش چیز دیگری به تن نمی‌کند.

آنجلینا جولی کریستوفر نولان لباس کیت میدلتون کارل لاگرفلد لباس تکراری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین