کد خبر: 26975 A

پیام غیر مستقیم رولینگ به طرفداران: هری پاتر را فراموش کنید

پیام غیر مستقیم رولینگ به طرفداران: هری پاتر را فراموش کنید

نویسنده داستان‌های هری پاتر در گفتگویی رادیویی گفت می‌تواند 10 کتاب دیگر از مجموعه جنایی‌اش بنویسد.

ایران آرت: جی.کی.رولینگ نویسنده مشهور انگلیس داستان های هری پاتر و مدرسه جادوگری در سال 2013 برای اولین بار با نام مستعار رابرت گالبرایت داستانی جنایی نوشت که اکثر مخاطبان این نویسنده را متعجب کرد. رولینگ اولین کتاب غیرجادویی خود را با عنوان آوای فاخته از مجموعه کورمون استرایک نوشت.

به گزارش ایبنا به نقل از دیلی میل، رولینگ در سال اول انتشار نامش را به عنوان نویسنده فاش نکرد ولی آشکار شدن هویت اصلی نویسنده پس از انتشار کتاب اول مجموعه فروش این کتاب را به طرز چشم‌گیری افزایش داد تا جایی که اثر رولینگ در صدر جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های ادبیات داستانی انگلیس قرار گرفت.

«سفید مرگبار» چهارمین کتاب از مجموعه کارآگاه استرایک 18 سپتامبر سال جاری روانه بازار کتاب شد که کتاب چهارم نیز با استقبال زیادی مواجه شد.

رولینگ در گفتگویی با شبکه رادیویی انگلیس گفت از نوشتن رمان‌های جنایی راضی است و قصد دارد 10 کتاب دیگر با شخصیت کورمون استرایک بنویسد.

وی در گفتگو با گراهام نورتون مجری شبکه رادیویی گفت: فکر می‌کنم بتواند 10 کتاب دیگر با همین موضوع بنویسم.

رولینگ در حال حاضر 53 سال داشته و مادر سه فرزند است. این نویسنده انگلیسی آب پاکی را روی دست طرفداران هری پاتر ریخت و گفت: همانقدر که دنیای غیرواقعی و جادوگری را دوست دارم، نوشتن در دنیای واقعی را نیز می‌پسندم و فکر کنم تا زمان زیادی به نوشتن در این حوزه ادامه دهم.

هری پاتر جی کی رولینگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین