کد خبر: 26958 A

ادعای ماه‌چهره خلیلی درباره باندبازی در سینما

ادعای ماه‌چهره خلیلی درباره باندبازی در سینما

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: برخی از کارهایی که انجام می‌شود با توجه به باندبازی‌های موجود در سینما صورت می‌گیرد.

ایران آرت: ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: از نظر من این برای هر بازیگری نعمت است که از کارنامه خود شرمسار نبوده و بابت هیچ کدام از کارها خجالت نکشد. اینکه کارنامه بازیگر مثبت باشد ادامه راه را برای وی آسانتر می‌کند.خوشبختانه من از کارهایی که تاکنون انجام داده‌ام راضی هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: از یک جایی به بعد ترجیح دادم با دقت و وسواس نظر بیشتری به نقش‌ها نگاه کرده و پیشنهادات را بررسی کنم و همین باعث شد تا از بازی در هیچ کاری ناراحت نباشم.

بازیگر فیلم «قلب سفید قاصدک‌ها» در مورد نحوه انتخاب نقش و معیارهای شخصی‌ خود برای حضور در یک پروژه به میزان گفت: در درجه اول نقش باید نسبت به کارهایی که تا به حال انجام داده‌ام متفاوت باشد و همیشه نسبت به این قضیه بسیار سختگیر هستم.

وی فیلمنامه را رکن اساسی سینما خواند و ادامه داد: از نظر من مهم‌ترین معیار برای پذیرش اثر در درجه اول فیلمنامه است.فیلمنامه خوب همه چیز را به‌خوبی جلو می‌برد. اگر به‌شخصه فیلمنامه خوبی را پیش‌روی خود داشته باشم بازی در فیلم جدی و کمدی زیاد برایم فرقی ندارد.

خلیلی درباره وجود لابی در انتخاب نقش بازیگران اذعان کرد: اطلاع دارم که برخی از کارهایی که انجام می‌شود با توجه به باندبازی‌های موجود در سینما صورت می‌گیرد و یکسری افراد به شکل گروهی سر کار حاضر می‌شوند مانند اینکه گروهی که سر یک کار با هم هستند سر کار بعدی هم با یکدیگر حضور پیدا می‌کنند.

تلویزیون ماه‌چهره خلیلی سینما باندبازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین