کد خبر: 26926 A

سکوت سیاسی تیلور سوئیفت شکست

سکوت سیاسی تیلور سوئیفت شکست

خواننده 28 ساله آمریکایی به سال‌ها سکوت خود در عرصه سیاسی پایان داد و از دو نامزد دمکرات در انتخابات میان‌دوره‌ای حمایت کرد.

ایران آرت: مهدی فروتن: تیلر سوئیفت که با 112 میلیون فالوئر محبوب‌ترین خواننده در فضای اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی است، در فاصله کمتر از یک ماه تا انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا سرانجام تصمیم گرفت وارد عرصه سیاست شود و علاوه بر حمایت از نامزدهای دمکرات، خواستار پایان دادن به تبعیض نژادی بیزارکننده و گسترده در ایالات متحده شد.

به گزارش ایران آرت، سوئیفت شامگاه یکشنبه در صفحه شخصی و رسمی خود در اینستاگرام درباره تصمیم تازه‌اش نوشت: «در گذشته چندان مایل نبودم دیدگاه‌های سیاسی‌ام را آشکارا بیان کنم اما در دو سال اخیر در زندگی من و در دنیا اتفاق‌هایی افتاده که الان احساسی متفاوت دارم.» این پست خواننده جوان در یک ساعت اول 360 هزار لایک خورد و تعداد لایک‌های آن در کمتر از 12 ساعت از مرز یک میلیون و 100 هزار گذشت.

در بخش دیگر پست سوئیفت خطاب به مردم آمریکا چنین آمده است: «من همیشه رای‌ام را به نامزدهایی می‌دهم که از حقوق مردم دفاع و برای آن مبارزه کنند. در این کشور هنوز نسبت به رنگین‌پوستان تبعیض‌نژادی نظام‌مند اعمال می‌شود. نمی‌توانم فارغ از رنگ پوست و جنس به کسانی رای بدهم که نمی‌خواهند برای احقاق حقوق همه آمریکایی‌ها تلاش کنند. به همین دلیل رای من برای مارشا بلکبرن، نامزد جمهوریخواه مورد حمایت دانلد ترامپ نخواهد بود.»

خواننده محبوب آمریکایی‌ها در عین حال از دو نامزد دمکرات ایالت تنسی برای ورود به سنا و کنگره حمایت کرد و نوشت: «لطفا لطفا با نامزدهای ایالت خودتان آشنا شوید و به کسانی رای بدهید که بیش از دیگران ارزش‌های شما را نمایندگی می‌کنند. بسیاری از ما نمی‌توانیم نامزد یا حزبی پیدا کنیم که از هر نظر 100 درصد با او موافق باشیم اما در هر حال باید رای بدهیم.»

سوئیفت که 10 جایزه گرمی در کارنامه دارد، تا ابتدای سال 2016 بیش از 40 میلیون نسخه از آلبوم‌هایش را فروخته و با 130 میلیون دانلود تک‌آهنگ‌هایش در فضای مجازی، از محبوب‌ترین خوانندگان دنیا در عرصه دیجیتال بوده است.

موسیقی پاپ تیلور سویفت تیلور سوئیفت خواننده پاپ خواننده آمریکایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین