کد خبر: 26906 A

ستاره "بازی تاج و تخت" به غارنشین‌ها پیوست

ستاره "بازی تاج و تخت" به غارنشین‌ها پیوست

جمعی از ستاره‌های سینمای هالیوود به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن «خانواده کرودها 2» حضور خواهند داشت.

ایران آرت: پیتر دینکلیج بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» قرار است در ماجراجویی بعدی خود به خانواده‌ی غارنشین‌ها بپیوندد. به گزارش ددلاین او قرار است در «خانواده کرودها 2» حضور داشته باشد.

این خانواده‌ی دوران ماقبل تاریخ در سال ۲۰۱۳ به دنیا معرفی شد. این کمدی در مورد قبیله‌ای است که سرپرست آنها از نبوغ خود در برابر تهدیدات محیطی استفاده می‌کند و اختراعاتی انقلابی شبیه کشف آتش کرده و همچنین سختی و زحمت زیادی را برای پیدا کردن خانه‌ی جدید از بین سرزمین‌های خطرناک اما عجیب و غریب متحمل می‌شود.

به گزارش سینماگیمفا، استودیو انیمیشین سازی DreamWorks Animation در سپتامبر ۲۰۲۰ شما را به یک ماجراجویی دیگر دنیای غارنشین‌ها دعوت می‌کند که با درخشش دوباره‌ی نیکولاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کثرین کینر، کلوریس لیچمن بازیگر American Gods و کلارک دوک و حضور لسلی مان برای صداپیشگی خانواده‌ی غارنشین‌ها همراه است.

پیشرفت بر روی فیلم مسیری سخت و طولانی داشت و تولید آن قرار بود دو سال پس از اکران فیلم اول شروع شود اما قبل از اینکه DreamWorks در نوامبر ۲۰۱۶ خبر توقف ساخت این انیمیشن را داد، تاریخ‌های اکران مکررا به تعویق افتاد. پس از آنکه استودیو یونیورسال مجددا تولید آنرا به دست گرفت، تاریخ اکران ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) برای این فیلم مورد انتظار، در نظر گرفته شد.

دینکلیج که اخیرا در بلاک باستر «انتقام جویان: نبرد ابدیت» ظاهر شد، در فیلم درام بعدی شبکه‌ی HBO به نام My Dinner with Hervé که قرار است در بیستم اکتبر پخش شود نیز بازی می‎‌کند. همچنین او در آخرین فصل سریال «بازی تاج و تخت» که قرار است در اوایل سال بعد پخش شود نیز حضور دارد.

بازی تاج و تخت پیتر دینکلیج خانواده کرودها خانواده کرودها 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین