کد خبر: 26899 A

هیلاری و بیل کلینتون روی صحنه تئاتر

هیلاری و بیل کلینتون روی صحنه تئاتر

نمایش «هیلاری و کلینتون» در تئاتر برادوی اجرا خواهد شد.

ایران آرت: لوری مِت‌کاف و جان لیتگو در نقش هیلاری و بیل کلینتون در تئاتر برادوِی به روی صحنه می‌روند. این هنرپیشگان عنوان‌دار که دارنده جوایز تونی و اِمی هستند، نقش این زوج سیاسی را در نمایش «هیلاری و کلینتون» با تهیه‌کنندگی «اسکات رادین» ایفا می‌کنند.

به گزارش تئاتر آنلاین، این نمایشنامه جدید اثر «لوکاس هنات» است که به خاطر نمایش «خانه عروسکی۲» نامزد جایزه «تونی» شد. در این نمایش که داستانش در اولین روز‌های سال ۲۰۰۸ نیوهمپشایر اتفاق می‌اُفتد، به ازدواج و سیاست و نقش جنسیت و محدودیت‌های تجربه و اجتناب‌ناپذیری می‌پردازد.

 به نقل از لُس‌آنجلس‌تایمز، در بخشی از این نمایش‌نامه آمده: بانوی اول سابق «هیلاری کلینتون» با بازی مِت‌کاف، در شرایط ناامید کننده‌ای برای نجات کمپین انتخاباتی خود برای ریاست‌جمهوری ایالات متحده است. شوهرش بیل کلینتون با بازی لیتگو برای کار‌ها یک راه می‌داند و مارک، مدیر کمپین هیلاری چیز‌های دیگری می‌بیند. چنانچه هرکدام درست از آب دربیاید، فریب نخورید که در این دنیای بی‌نهایت هرچیزی ممکن است رخ دهد.

این نمایش به کارگردانی جو مانتِلو که دو بار برنده جایزه تونی شده به روی صحنه می‌رود. تیم خلاق این کارگردان شامل «خلو لَمفورد» به عنوان طراح صحنه، «آن روت» طراح لباس و «هیو وَنستون» به عنوان طراح نور می‌شود.

بازبینی اولیه این نمایش در تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) انجام خواهد گرفت، اما تاریخ نمایش عمومی آن هنوز اعلام نشده است.

بیل کلینتون هیلاری کلینتون تئاتر برادوی برادوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین