کد خبر: 26880 A

بازیگر زنی که گفتند چهره‌اش "نامناسب" است

بازیگر زنی که گفتند چهره‌اش "نامناسب" است

هنرپیشه مشهور انگلیسی از بزرگترین دستاورد زندگی‌اش گفت.

ایران آرت: جودی دنچ هنرپیشه کهنه کار انگلیسی که یک جایزه اسکار، چندین جایزه بفتا و گلدن گلوب و جوایز متعدد تئاتر را در طی ۶۰ سال دوران بازیگریش بدست آورده می گوید بازی کردن در سینما بزرگترین دستاوردش بوده است چون یک بار به او گفته شده بود که چهره اش برای فیلم ها «نامناسب» است.

بازیگر ۸۳ ساله که در نقش های ملکه الیزابت اول و مامور مخفی مجموعه فیلم های جیمز باند بازی کرده است، شامگاه چهارشنبه روی فرش سبز جشنواره فیلم زوریخ گفت: در ابتدای حرفه اش به او گفته بودند هرگز در یک فیلم بازی نخواهی کرد.

به گزارش مهر، این بازیگر بریتانیایی در پاسخ به اینکه بزرگترین دستاوردش چه بوده است گفت: فکر می کنم بازی کردن در سینما بزرگترین دستاوردم بوده است، چون در ابتدا خیلی خیلی به من گفته می شد نمی توانم در هیچ فیلمی بازی کنم، می گفتند همه چیز چهره تو نامناسب است.

من دوست دارم به آن شخص بگویم در واقع دوست داشتم بگویم چون متاسفانه آن شخص اکنون مرده است؛ بگویم من همه آن کارها را تا آخر با موفقیت انجام دادم.

دنچ که اولین حضور حرفه ایش در تئاتر را با نقش اوفلیا در نمایشنامه «هملت» در سال ۱۹۵۷ تجربه کرد گفت: امروزه برای زنان در صنعت فیلمسازی موقعیت های بیش تری نسبت به گذشته وجود دارد.

بازیگر «شکسپیر عاشق» که برای معرفی فیلم جدیدش «جوآن قرمز»-فیلمی درباره یک دانشمند بریتانیایی که برای شوروی جاسوسی می کند و همچنین برای دریافت جایزه آیکون طلایی پا به جشنواره زوریخ گذاشته بود این جایزه را به کلکسیون افتخارات سینمایی و تئاتریش اضافه کرد.

او در هنگام دریافت جایزه چنین گفت: کسب آیکون طلایی، اتفاقی است که اغلب در زندگی شما اتفاق نمی افتد و این یک عنوان عالی است و به آن افتخار می کنم.  

اسکار جودی دنچ جشنواره فیلم زوریخ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین