کد خبر: 26855 A

واکنش کارگردان "سوفی و دیوانه" به انتقادها / قصد عوض شدن ندارم!

واکنش کارگردان "سوفی و دیوانه" به انتقادها / قصد عوض شدن ندارم!

کارگردان فیلم "سوفی و دیوانه" نوشت: من همان کارگردان "جایى دیگر" و "چه کسى امیر را کشت" هستم، قصد عوض شدن ندارم، خوب هم نمى شوم!

ایران آرت: مهدی کرم‌پور، کارگردان فیلم "سوفی و دیوانه" در واکنش به انتقادها از فیلمش تاکید کرد که هیچ اثر هنرى در جهان براى همه ساخته نمى‌شود و طبعاً دیدن هیچ فیلمى اجبارى نیست.

"سوفی و دیوانه" درامی متفاوت با روایتی نو از مهدی کرم‌پور است که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم هم اکنون در سینماهای کشور در حال اکران است.

امیر جعفری و به‌آفرید غفاریان بازیگران اصلی این فیلم هستند و رضا یزدانی، الهه حصاری، سیامک صفری، سعید امیرسلیمانی و محمدرضا شریفی نیا در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردان فیلم سینمایی "سوفی و دیوانه" در واکنش به انتقادها از این فیلم نوشت: "١-هیچ اثر هنرى در جهان براى همه ساخته نمى‌شود و طبعاً دیدن هیچ فیلمى اجبارى نیست؛ ما هم دعوت کردیم و نوشتیم: "اگه هنوز رؤیاهاتونو از دست ندادید..."

٢- براى آن‌ها که فیلم‌هاى من عصبانى‌شان مى‌کند بنویسم که من همان کارگردان "جایى دیگر" و "چه کسى امیر را کشت" هستم، قصد عوض شدن ندارم، خوب هم نمى شوم! اگر دوست ندارید با احترام فیلم‌هاى دیگر را انتخاب کنید.

٣- البته برعکسش هم محتمل است، عده‌اى هم هستند که فیلم‌هایى که دیگران دوستشان دارند و بهشان امتیاز مى‌دهند را دوست ندارند. ما آن ها را به دیدن فیلم‌مان دعوت مى‌کنیم."
 

18-10-6-165443Untitled

مهدی کرم پور امیر جعفری سوفی و دیوانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین