کد خبر: 26845 A

اخراج بازیگر معروف به علت فاش کردن اسم فیلم

اخراج بازیگر معروف به علت فاش کردن اسم فیلم

پس از آنکه مارک رافلو عنوان فیلم «انتقام‌جویان 4» را فاش کرد، کارگردان‌های فیلم در پیامی نوشتند: مارک، تو اخراجی!

ایران آرت: پس از آنکه تأیید شد عنوان فیلم «انتقام‌جویان ۴» (Avengers 4) «جنگ بی‌نهایت – قسمت دوم» نخواهد بود، این مسئله برای هواداران مارول به یک معما تبدیل شد. حتی اکنون که ماه‌ها از اکران «جنگ بی‌نهایت» گذشته، سازندگان فیلم تمایلی به فاش کردن عنوان قسمت چهارم ندارند.

به گزارش سی نما، «مارک رافلو» که به شل بودن چفت و بست دهانش و افشای اسپویلرها معروف است، روز گذشته وقتی اعلام کرد که در برنامه تلویزیونی «جیمی فالن» ناخواسته نکته مهمی در مورد فیلم را فاش کرده، امید دوستداران «دنیای سینمایی مارول» زنده شد. البته، بسیاری تصور می‌کردند که او در این برنامه عنوان فیلم را به زبان آورده باشد. همین‌گونه هم شد.

رافلو سپس با ارسال توئیتی از فالن خواست: «ایمان دارم که اسپویلر مرا در برنامه امشب حذف می‌کنی. آن مسئله «محرمانه» بود رفیق. خواهش می‌کنم دوباره کاری نکن به دردسر بیفتم.»

به دنبال این درخواست رافلو، برادران روسو، کارگردانان «انتقام‌جویان ۴» هم ظاهراً به شوخی در حساب توئیتر نوشتند: «مارک، تو اخراجی.»

پیش از روی ایر رفتن اپیزود جدید برنامه، فالن ویدیویی به صورت آنلاین منتشر کرد و وعده داد که افشاگری بزرگی برای هواداران دنیای سینمایی مارول دارد. اما به هنگام پخش اپیزود جدید، وقتی که رافلو می‌خواست عنوان فیلم را اعلام کند، صدا و دهان او سانسور شد. بنابراین، مارول با استفاده از اسپویلر رافلو بیش از پیش هواداران را برآشفت.

این موضوع هم می‌تواند تأیید کند که اسپویلر شب گذشته و فاش شدن عنوانی که طبق آخرین شایعات «انتقام‌جویان: نابودی» (Avengers: Annihilation) بوده، ساختگی نبوده و نیز از طرف دیگر، می‌تواند یکی از شگردهای ناجوانمردانه مارول در بازاریابی فیلم بوده باشد.

«انتقام‌جویان ۴» در تاریخ ۳ می سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

انتقام جویان برادران روسو انتقام جویان 4 مارک رافلو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین