کد خبر: 26759 A

تام هاردی نظر منتقدان را جلب نکرد

تام هاردی نظر منتقدان را جلب نکرد

فیلم جدید تام هاردی با امتیاز ضعیف از سوی منتقدان مواجه شد.

ایران آرت: «ونوم» ساخته روبن فلیشر که از روز جمعه نمایش گسترده آن شروع می‌شود، پایین‌ترین امتیاز را از منتقدان گرفته است. انتقادی که به فیلم وارد شده فقدان جاه طلبی لازم است.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، در سایت راتن تومیتوز براساس ۳۰ نقد برآورد امتیاز منتقدان ۲۸درصد مثبت ارزیابی شده است. «ونوم» کم‌ترین امتیاز را در میان فیلم‌های «مرد-عنکبوتی» بدست آورده و شروع ضعیفی برای کمپانی سونی است که برای نخستین بار با تهیه فیلمی به دنیای ابرقهرمانی مارول قدم گذاشته است.

کمپانی سونی برنامه‌ریزی کرده که شخصیت‌های جدید داستان‌های مصور«مرد-عنکبوتی » را با احتمال حضور تام هالند در نقش مردعنکبوتی درفیلم‌های بعدی این مجموعه بسازد. این قرارداد کمپانی سونی با کمپانی مارول است.

از میان هفت منتقد مشهور که شامل تاد مکارتی(منتقد هالیوود ریپرتر) ،اوون گلایبرمن(ورایتی)؛مایکل نوردین(ایندی‌وایر) می‌شود، تنها دو منتقد نگاه مثبتی به فیلم داشته‌اند که یکی از آنها مایکل نوردین است. مایکل نوردین می‌نویسد که رویکرد رادیکال و متفاوت در ونوم به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید. مسلما ونوم در جهان فیلمی مانند کاپیتان آمریکا:جنگ‌ داخلی قرار نمی‌گیرد.با وجودی که هر دو از یک برند کتاب‌های مصور هستند.

امتیاز پایین «ونوم» این فیلم ابرقهرمانی را هم‌سطح امتیاز فیلم‌های «جوخه انتحار»، «بتمن علیه سوپرمن:طلوع عدالت» قرار می‌دهد. «ونوم» ساخته روبن فلیشر با نقش‌آفرینی تام هاردی، میشل ویلیامز و و ریز احمد در نقش‎‎‌های اصلی است.

تام هاردی ونوم روبن فلیشر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین