کد خبر: 26662 A

جایزه بازیگر ۱۰۱ ساله به هیو جکمن

جایزه بازیگر ۱۰۱ ساله به هیو جکمن

جشنواره جهانی فیلم «سانتا باربارا» درحالی با اهدای جایزه «کرک داگلاس» از هیو جکمن تجلیل می‌کند که داگلاس ۱۰۱ ساله، با صدور بیانیه‌ای از این انتخاب استقبال کرده است.

ایران آرت: جشنواره جهانی فیلم «سانتا باربارا» با اهدای جایزه «کرک داگلاس» از هیو جکمن برای تعالی در سینما تجلیل می‌کند.

جایزه «کرک داگلاس» در یک مراسم شام رسمی در ریتزکارلتون باکارا در سانتا باربارا روز دوشنبه ۱۹ نوامبر به هیو جکمن اهدا می‌شود و از سود حاصل از این مراسم برای حمایت از برنامه‌های آموزشی رایگان این جشنواره جهانی استفاده می‌شود.

به گزارش مهر، حضور آینده جکمن در سینما با فیلم «رقیب پیشتاز» به کارگردانی جیسون رایتمن رقم خواهد خورد. در این فیلم که در روز ۶ نوامبر اکران می‌شود جکمن در نقش گری هارت سیاستمدار آمریکایی ایفای نقش می‌کند. هارت در سال ۱۹۸۷ پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود، البته پیش از آن که شایعاتی در مورد زندگی خصوصیش، وضعیتش را تغییر دهد.

هیو جکمن تاکنون طیف وسیعی از نقش‌ها را بازی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به حضور در فیلم «بینوایان» (کسب نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد) و همچنین فیلم‌های «زندانیان»، «لوگان» و «برترین شومن» (دو فیلم آخر در سال گذشته در مجموع بیش از ۱ میلیارد دلار فروش داشتند) اشاره کرد.

سی وچهارمین دوره جشنواره جهانی فیلم سانتا باربارا بین روزهای ۳۰ ژانویه تا ۹ فوریه سال آینده برگزار خواهد شد.

جایزه «کرک داگلاس» از سال ۲۰۰۶ به جشنواره سانتا باربارا اضافه شده است. از برندگان پیشین این جایزه که به نام بازیگر افسانه‌ای سینمای کلاسیک هر ساله اهدا می‌شود، می‌توان به نام‌هایی چون جودی دنچ، جین فوندا، فارست ویتاکر، رابرت دنیرو و هریسون فورد اشاره کرد.

کرک داگلاس ۱۰۱ ساله در بیانه‌ای در مورد این جایزه چنین گفت: بسیار خوشحال هستم که هیو جکمن ۱۳مین جایزه «کرک داگلاس» را دریافت خواهد کرد او یک استعداد فوق‌العاده در سینما و تئاتر و یکی از بهترین افراد در این حرفه است. برای من یک افتخار است که نامم با نام او در جایزه امسال پیوند می‌خورد.

هیو جکمن کرک داگلاس جشنواره سانتا باربارا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین