کد خبر: 26636 A

صحبت‌های سیاسی رابرت دنیرو / ما رییس سیاستمداران‌ هستیم

صحبت‌های سیاسی رابرت دنیرو / ما رییس سیاستمداران‌ هستیم

رابرت دنیرو بار دیگر از سخنرانی‌اش برای بیان مسائل سیاسی استفاده کرد.

ایران آرت: رابرت دنیرو بازیگر ۷۵ ساله آمریکایی در فستیوال موسیقی شهروند جهانی که در نیویورک برگزار می شود خطاب به افراد واجد شرایط رأی دادن گفت «شما رییس هستید.»

به گزارش مهر، ستاره «راننده تاکسی» به حاظران در این مراسم سالانه موسیقی گفت: شما به این دلیل که مسئولیت خود را به عنوان شهروندان جهانی جدی گرفته اید در این کنسرت فوق العاده موسیقی حضور دارید. شما اکنون برای ایجاد یک تفاوت لازم است به دیگر شهروندان بپیوندید حالا ما از شما می خواهیم مسئولیت تان را به عنوان شهروندان ایالات متحده آمریکا با رای دادن جدی بگیرید.

او در ادامه گفت: رأی دادن به این معنی است که ما به حکومت خود می گوییم چه چیزی را می خواهیم و چه چیزی را نمی خواهیم یا به یک روش دیگر بگویم رای دادن یعنی این که ما چگونه رهبران خود را استخدام و چگونه آن ها را اخراج می کنیم.

بازیگر «گاو خشمگین» در بخش دیگری از سخنانش نیز چنین بیان کرد: آن ها رؤسای ما نیستند ما رییس آن ها هستیم. اگر فکر کنیم آن ها کارشان را خوب انجام می دهند در شغل شان نگه شان می داریم، اگر کسانی وجود داشته باشند که ما آن ها را بیشتر دوست داشته باشیم آن ها را استخدام می کنیم و آن هایی را که دوست نداریم اخراج می کنیم. شما اکنون این قدرت را دارید پس لطفا از آن استفاده کنید.

انتخابات میان دوره­ ای کنگره آمریکا روز سه شنبه ششم نوامبر ۲۰۱۸ برگزار می­ شود. در این انتخابات، همه ۴۳۵ عضو مجلس نمایندگان آمریکا و ۳۵ عضو مجلس سنا و ۳۶ فرماندار انتخاب می­ شوند. این رقابت در ۳۹ ایالت از ۵۰ ایالت آمریکا برگزار می شود.

رابرت دنیرو گاو خشمگین راننده تاکسی سیاستمدار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین