کد خبر: 26634 A

فیلم مغضوب منتقدان در صدر گیشه

فیلم مغضوب منتقدان در صدر گیشه

یک کمدی و یک انیمیشن در صدر گیشه آمریکا قرار گرفتند.

ایران آرت: فیلم کمدی «مدرسه شبانه» (Night School) با بازی کوین هارت با ۲۸ میلیون دلار فروش در سه روز اول اکران در گیشه آمریکای شمالی پرفروش‌ترین فیلم هفته شد. این دومین هفته پیاپی است که محصولی از کمپانی یونیورسال صدرنشین باکس آفیس می‌شود.

به گزارش آی سینما، کمدی جدید کوین هارت در حالی به موفقیت در گیشه رسید که در سایت سینمااسکور از مخاطبان رتبه -A گرفت و منتقدان چندان روی خوشی به آن نشان ندادند. ۵۹ درصد از تماشاگران افراد بالای ۲۵ سال بودند. این فیلم در اکران بین‌المللی هم از ۱۹ کشور ۵.۵ میلیون دلار کسب کرد.

اما انیمیشن «پا کوچیک» (Smallfoot) محصول برادران وارنر دیگر فیلم جدید اکران شده با حدود ۲۳ میلیون دلار دومین فیلم پرفروش هفته شد. این در حالی‌ست که اکران فیلم در ۴۹ کشور غیر از آمریکا و کانادا، ۱۴ میلیون دلار به جیب سازندگانش ریخت.

عنوان سومین فیلم پرفروش هفته به «خانه‌ای با ساعت در دیوارهایش» رسید که نسبت به هفته گذشته ۵۳ درصد افت فروش داشت و ۱۲.۵ میلیون دلار فروخت. مجموع درآمد این فیلم بعد از ده روز به ۴۵ میلیون دلار رسید.

«لطف ساده» تریلر محصول کمپانی لاینزگیت هم به فروش خوب خود ادامه می‌دهد. این فیلم در سومین آخر هفته اکرانش فقط ۳۳ درصد ریزش تماشاگر داشت و ۶.۶ میلیون دلار فروخت. کل فروش فیلم بعد از ۱۷ روز ۴۳ میلیون دلار شد.

اما فیلم ترسناک «راهبه» با افزودن ۵.۴ میلیون دلار در این هفته، مجموع درآمدش از آمریکای شمالی را ۱۰۹ میلیون دلار رساند. این فیلم همچنین ۱۶.۲ میلیون دلار از گیشه خارجی به دست آورد و مجموع فروشش در کل جهان ۳۳۰ میلیون دلار شد. به این ترتیب «راهبه» پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی «احضار ارواح» لقب گرفت.

فیلم ترسناک مستقل «جشنواره جهنمی» (Heel Fest) هم با ۵ میلیون دلار ششمین فیلم پرفروش هفته شد. این فیلم با ۵ میلیون دلار بودجه ساخته شده و افتتاحیه‌اش فراتر از انتظار بود.

«آسیایی‌های پولدار دیوانه»، «غارتگر»، «ریک پسر سفیدپوست» و «پپرمینت» به ترتیب فیلم‌های هفتم تا دهم جدول پرفروش‌های هفته شدند.

باکس آفیس فیلم کمدی کوین هارت مدرسه شبانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین