کد خبر: 26556 A

واکنش بردلی کوپر به یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز

واکنش بردلی کوپر به یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز

بازیگر و کارگردان آمریکایی به سوالی درباره به‌عهده گرفتن کارگردانی فیلم "نگهبانان کهکشان 3" واکنش نشان داد.

ایران آرت: استودیو مارول هنوز به دنبال یک نفر برای هدایت و کارگردانی سری سوم "نگهبانان کهکشان" است اما به نظر نمی‌رسد بردلی کوپر علاقه‌ای به این کار داشته باشد. کوپر نقش راکت راکون دوست‌داشتنی را در فیلم‌های موفق نگهبانان بازی کرده و از آنجایی که کوپر با کارگردانی فیلم جدید "ستاره‌ای متولد می‌شود" برای خود اسم و رسمی به پا کرده، شاید فرض شود، وی گزینه مناسبی برای این فیلم است.

به گزارش سینماگیمفا، در مصاحبه مطبوعاتی فیلم "ستاره‌ای متولد می‌شود"، فیلمی که نویسندگی آن را برعهده داشته و در آن بازی کرده، از کوپر درباره این احتمال پرسیده شد که پاسخ داد: کارگردانی نگهبانان؟ من هیچوقت نمی‌توانم چیزی را بسازم که فیلم‌نامه‌اش را ننوشته‌ام. نه، من هرگز کاری که خودم ننوشتم را کارگردانی نمی‌کنم.

گویا یکی از گزینه‌های احتمالی خط خورده و کمپانی باید به دنبال کارگردان دیگری باشد. هرکس برای کارگردانی انتخاب شود باید فیلمی که جیمز گان فیلم‌نامه‌اش را نوشته بسازد. با اینکه طرفداران و بازیگران این فیلم خواستار بازگشت گان به این سری هستند، دیزنی قبول نکرده است. طبق گفته بازیگران و شان گان، برادر جیمز، فیلم‌نامه‌ای که جیمز کار کرده برای این فیلم استفاده می‌شود.

شان گان به Tulsa World گفت: واقعا نمی‌دانم چه بر سر نگهبانان ۳ می‌آید، می‌دانم که دیزنی می‌خواهد این فیلم را بسازد و می‌دانم از فیلم‌نامه برادرم را استفاده می‌کند. قطعا این شرایط نامطلوبی برای همه و خصوصا جیمز است اما من هم نصف سال را مشغول ساخت فیلمی بودم که الان روی هواست.

گان خواستار ساخت فیلم است و امید دارد دیزنی سرانجام تصمیم‌اش را بگیرد. وی گفت: صادقانه بگویم که من بیشتر از هر چیزی این موضوع برایم اهمیت دارد. نمی‌خواهم طرفداران از چیزی که دوست دارند و عاشق‌اش هستند دور بمانند. الان می‌بینم که طرفداران به دو دسته تقسیم شده‌اند؛ گروهی که به شدت از برادرم حمایت می‌کنند و از اتفاقی که افتاده عصبانی هستند و گروهی که چیزی در این‌باره نمی‌دانند و برایشان مهم هم نیست. آن‌ها فقط می‌خواهند فیلم را ببینند.

هنوز تاریخ اکران سری سوم نگهبانان کهکشان اعلام نشده است.

نگهبانان کهکشان جیمز گان بردلی کوپر نگهبانان کهکشان 3
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین