کد خبر: 26004 A

ستاره بسکتبال مرد پر کار این روزهای تلویزیون

ستاره بسکتبال مرد پر کار این روزهای تلویزیون

دو سریال جدید به تهیه‌کنندگی بسکتبالیست معروف آمریکایی ساخته می‌شود.

ایران آرت: لبرون جیمز بسکتبالیست مطرح آمریکایی تنها پس از گذشت مدت کوتاهی از ورودش به دنیای سرگرمی روزهای شلوغی را تجربه می کند.او به تازگی تهیه کنندگی دو سریال جدید را به عهده گرفته است.

اولین پروژه سریالی  جدید لبرون جیمز سریالی «Hoops» است که برای پخش از شبکه «NBC» ساخته می شود. لبرون و کمپانی اش در تهیه کنندگی این سریال با بازیگر و تهیه کننده سرشناس هالیوود الیزابت بنکس همکاری می کنند.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، سریال «Hoops» داستان یک مربی زن بسکتبال است پس از سال ها فعالیت در شهرهای مختلف به عنوان بازیکن و مربی تیم های بانوان بسکتبال تصمیم می گیرد تا به شهرش برگردد و به دنبال آرزویش یعنی مربی گری در یک تیم مردان در لیگ « NBA» برود. 

مدت زمان هر قسمت این سریال یک ساعت خواهد بود ولی جزییات بیشتری درباره تیم بازیگران و تاریخ پخش آن تا به حال منتشر نشده است. 

اما دومین پروژه  سریالی جیمز کمی هیجان انگیز تر به نظر می رسد، این سریال قرار است بر اساس فیلم «Lean on Me» ساخته و از شبکه «CW» پخش شود. او در تهیه این سریال با خواننده مطرح این روزهای موسیقی آمریکا یعنی جان لجند همکاری می کند. 

داستان سریال بر اساس زندگی یک معلم زن سیاه پوست جوان به نام آماری بالدوین است که موفق می شود به عنوان معلم در دبیرستانی در اوهایو مشغول به کار شود. او می خواهد یک مدرسه محروم و درجه پایین را به مدرسه ای موفق و اسم رسم دار تبدیل کند و در این راه چالش های مختلفی پیش رو دارد. 

همچنین در این سریال وندی کالهون به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی حضور دارد. وندی کالهون سابقه تهیه کنندگی سریال هایی نظیر «Empire»،«Nashville»،«Justified» و «Revenge» را در کارنامه دارد. 

فیلم سینمایی «Lean on Me» در سال ۱۹۸۹ اکران شد و در آن بازیگران سرشناسی از جمله مورگان فریمن بازی می کردند. فیلم در واقع بر اساس زندگی مدیر مدرسه ای به نام لوییر کلارک ساخته شده بود که به دلیل اجرای متدها و روش های انضباطی خاصی در دبیرستان ایست ساید نیوجرسی بدنام شد. 

جزییات بیشتری درباره این سریال تا به حال منتشر نشده و باید منتظر اخبار تکمیلی ماند. 

پیش از این لبرون جیمز به عنوان تهیه کننده با ساخت مستندی به نام Shut up & Dribble برای شبکه شوتایم و همچنین مینی سریالی درباره زندگی مادام سی جی واکر با همکاری اوکتاویا اسپنسر برای شبکه نتفلیکس فعالیت جدی اش را در دنیای سرگرمی آغاز کرده بود.

بسکتبال تلویزیون هالیوود ورزشکار لبرون جیمز دنیای سرگرمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین