کد خبر: 25983 A

نقش اصلی برای کاترین لانگفورد / دختری که شورش می‌کند

نقش اصلی برای کاترین لانگفورد / دختری که شورش می‌کند

بازیگر سریال جنجالی «13 دلیل برای اینکه» نقش اصلی یک فیلم را به‌عهده گرفت.

ایران آرت: کاترین لانگفورد، پدیده‌ی سریال «13 دلیل برای اینکه» نقش اصلی فیلم اقتباسی نتفلیکس از رمان تام ویلر و فرانک میلر به نام Cursed را به‌عهده گرفت.

به گزارش سینماگیمفا، فیلم Cursed براساس کتاب جدید میلر و ویلر با همین نام است و درباره شخصیت اصلی داستان شاه آرتور، The Lady of the Lake است. این ظاهرا اولین باری است که اعضای تیم خلاقی، کتاب می‌نویسند و سریال تلویزیونی از روی آن می‌سازند.

به میلر و ویلر این امکان داده شده شخصیت‌های کتاب را با جزییات بیشتر روی صفحه تلویزیون نشان دهند‌. این کتاب پاییز ۲۰۱۹ توسط انتشارات Simon & Schuster منتشر می‌گردد که در آن تصاویر سیاه و سفید و کاملا رنگی بکار رفته است.

فیلم Cursed از نگاه نیمو (با بازی لانگفورد)، قهرمان نوجوانی با استعداد مرموزی برای تبدیل شدن به Lady of the Lake قدرتمند گفته می‌شود. او بعد از مرگ مادرش، با آرتور ارتباط برقرار کرد، سرباز جوانی که دنبال مرلین می‌گشت و شمشیر قدیمی دریافت کرد. نیمو در طول سفرش، سمبل شجاعت و شورش علیه Red Paladins و شاه آتور شد.

لانگفورد برای بازی در فصل اول سریال جنجالی نتفلیکس، ۱۳ دلیل برای اینکه، نامزد دریافت گلدن گلوب شد و هرچند حضور کوتاهی در فصل دوم سریال داشت اما در فصل سوم آن که سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد، حضور نخواهد داشت. او اخیرا در فیلم موفق Love, Simon دیده شد و در تریلر علمی‌تخیلی و فانتزی Spontaneous بازی کرده که سال آینده اکران می‌گردد.

نتفلیکس سفارش ۱۰ قسمت از سریال را داده که میلر و ویلر تهیه‌کنندگان آن خواهند بود.

هالیوود 13 دلیل برای اینکه کاترین لانگفورد خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین