کد خبر: 25931 A

سرمایه‌گذاری آمازون روی خانم میزل شگفت‌انگیز

سرمایه‌گذاری آمازون روی خانم میزل شگفت‌انگیز

سریال "خانم میزل شگفت‌انگیز" به علت استقبال مخاطبان برای یک فصل دیگر تمدید شد.

ایران آرت: ریچل برازنان بازیگر سریال «خانم میزل شگفت انگیز/The Marvelous Mrs.‎ Maisel» در آخرین گفت و گوی خود به صحنه ای در اپیزود هفت این سریال  اشاره کرده است که کاراکتر او و حتی خودش را متحول کرد.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، برازنان که برای اجرایش در نقش میریام «میج» میزل در فصل اول این سریال نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی سریال کمدی شده و می توان او را یکی از جدی ترین گزینه ها برای دریافت جایزه دانست، صحنه روی استیج رفتن میج و کنار زدن سوفی لنون (با بازی جین لینچ) را بزرگترین لحظه برای این کاراکتر توصیف کرده و گفته: «من هنوز در حال آموختن چیزهای زیادی درباره کمدی و اجرای استندآپ بودم و هرگز تا آن لحظه چنین کاری انجام نداده بودم. فکر می کنم در آن لحظه از اپیزود هفتم بود که من و میج هر دو در یک زمان با هم وارد دنیای کمدی استندآپ شدیم. واقعا مثل یک تخلیه هیجانی بود.»

برازنان برای بازی اش در این سریال اوایل امسال موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین اجرای بازیگر زن در سریال موزیکال یا کمدی شد.

 او در این گفت و گو همچنین از صحنه ای که فیلمبرداری اش برای او از همه پلان ها دشوارتر بوده هم گفته و به صحنه ای در اپیزود هشت اشاره کرده که به همراه ایموجین (با بازی بیلی دی یانگ) مشغول سرهم بندی بسته های هدایا برای جشن تولد هستند. در این پلان مقابل برازنان صدها مدل جایزه و تنقلات و وسایل مختلف روی میز قرار دارد که حتما باید با ترتیب خاصی آن ها را در هر بسته بگذارند. و البته کمی بعد کاراکتر برازنان به ایموجین گوشزد می کند که ترتیب اضافه کردن هدایا را به هم زده و دوباره روز از نو.

ساخت فصل دوم سریال مدتی است «خانم میزل شگفت انگیز» آغاز شده و به نظر می رسد با توجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان و منتقدان از این سریال سرویس استریم آمازون حالا حالاها روی آن حساب باز کرده است.

هالیوود سریال خانم میزل شگفت انگیز جین لینچ ریچل برازنان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین