کد خبر: 25922 A

هدیه تهرانی و جانی دپ در زوریخ

هدیه تهرانی و جانی دپ در زوریخ

«ریچارد می‌گوید خداحافظ» جدیدترین فیلم جانی دپ اولین اکران جهانی‌اش را در جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۱۸ تجربه می‌کند.

ایران آرت: جشنواره فیلم زوریخ اسامی فیلم‌های این دوره خود را اعلام کرد و فیلم ایرانی «روزهای نارنجی» با بازی هدیه تهرانی و علی مصفا را نیز در میان بخش رقابتی جای داد.

به گزارش مهر، در همین حال اعلام شد «ریچاد می‌گوید خداحافظ» فیلم جدید جانی دپ فیلمی به کارگردانی وین رابرتز اولین اکران جهانی خود را در جشنواره فیلم زوریخ تجربه می‌کند.

در این فیلم دپ در نقش یک استاد کالج ظاهر شده که دچار بیماری مغزی است و تصمیم می‌گیرد تا روزهای نهایی زندگی‌اش را به شیوه دیگری بگذراند.

جانی دپ همراه رابرتز در مراسم افتتاحیه زوریخ شرکت خواهد کرد.

تاکنون ۱۴ فیلم برای بخش رقابتی معرفی شده‌اند که «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی ‌از جمله آنهاست. «عشق واقعی» ساخته کلر برگر از فرانسه، «نوامبر سرد» ساخته عصمت سیجارینا از کوزوو، «خوک‌های مرده» ساخته کتی یان از چین، «قاپ زنی» ساخته آگوستین توسکانا از آرژانتین و اوروگونه، «ترقه‌ها» ساخته جاسمین مظفری از کانادا، «دختر» ساخته لوکاس دونات از بلژیک و هلند، «رد پایی نگذار» ساخته دبرا گرانیک از آمریکا، «هیولاها و آدم‌ها» ساخته رینالدو مارکوس گرین از آمریکا، «چه کسی تو را می‌بخشد» ساخته کارلوس ورموت از اسپانیا و فرانسه، «شهرزاد» ساخته ژان برنارد مارلین از فرانسه، «تل‌آویو در آتش» ساخته سامه زوآبی از فرانسه و لوکزامبورگ، «مقصر» ساخته گوستاو مولر از دانمارک و «حیات وحش» ساخته پل دونو از آمریکا دیگر فیلم‌های بخش رقابتی هستند.

زوریخ همچنین از شماری از فیلم‌های حاضر در این دوره نام برد که فیلم «هرگز رو برنگردان» فلورین هنکل فون دونرسمارک، فیلم مستند «ویتنی هوستون» ساخته کوین مک‌دونالد و «جنگ سرد» پاول پاولیکوفسکی برنده جایزه بهترین کارگردان جشنواره فیلم کن از جمله آنها هستند.

«کولت» با بازی کایرا نایتلی و دو فیلم آلمانی «تراوتمن» ساخته مارکوس رزن‌مولر و «اسم کوچک» ساخته سونکه وورتمان نیز در این دوره نمایش داده می‌شوند.

«کتاب سبز» ساخته پیتر فارلی با بازی ویگو مورتنسن و ماهرشالا علی به عنوان فیلم افتتاحیه این جشنواره در روز ۲۷ سپتامبر به نمایش درمی‌آید.

چهاردهمین دوره جشنواره فیلم زوریخ تا ۷ اکتبر ادامه خواهد داشت.

جانی دپ هدیه تهرانی روزهای نارنجی آرش لاهوتی جشنواره فیلم زوریخ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین