کد خبر: 25912 A

کیسه زباله بر تن سلبریتی معروف! / عکس

کیسه زباله بر تن سلبریتی معروف! / عکس

پوشش خواننده مشهور آمریکایی در هفته مد نیویورک همه را شگفت‌زده کرد.

ایران آرت: کریستینا آگیلرا، خواننده مشهور آمریکایی با پوششی عجیب در هفته مد نیویورک ظاهر شد. این خواننده یک لباس زمستانی را در گرمای تابستان پوشید اما معتقد است که لباسش مفهومی است و باید درک شود.

به گزارش ایران آرت، هفته مد نیویورک به روزهای پایانی خودش نزدیک می‌شود و امسال هم همچون دوره‌های قبلی این رویداد سلبریتی‌های مشهوری به‌عنوان مدل یا مهمان در هفته مد نیویورک حضور پیدا کردند.

از آن‌جایی که لباس‌های هفته‌های مد از نوع کاربردی است و قرار است لباس‌هایی تبلیغ شود که مردم عادی مشتاق خرید آن‌ها شوند، لباس اکثر سلبریتی‌ها هم عادی است و شباهتی به لباس‌های عجیبی که آن‌ها در مراسمی مثل مت گالا و یا روی فرش قرمزها می‌پوشند ندارد اما کریستینا آگیلرا با یک لباس عجیب همه را شگفت‌زده کرده است.

لباس آگیلرا به طور اختصاصی توسط یک طراح هلندی برای خود او طراحی شده که طراح از مقادیر زیادی کیسه زباله و باد برای طراحی این لباس استفاده کرده است. آگیرا همچنین یک کیف در دستانش گرفته که روی آن عبارت Dirty درج شده است.

christina-aguilera-1

Dirty یکی از آهنگ‌های معروف آگیلرا است که سال 2002 منتشر شد. او در مورد مفهوم دقیق پوششش در هفته مد نیویورک صحبتی نکرده و در فشن‌شو هارپر بازار فقط به این نکته اشاره کرده که لباسش مفهومی است و باید درک شود.

سایت‌های مختلف آمریکایی در مورد لباس آگیلرا گمانه‌زنی کرده‌اند که برخی معتقدند او قصدش حمایت از محیط زیست بوده و عده‌ای دیگر با استناد به نوشته روی کیفش و با توجه به محتوایی که ترانه Dirty دارد، پرداختن به مسئله جنسیت و هویت جنسیتی را بهانه استفاده از این پوشش می‌دانند. هرچند که هیچ‌کدام از این دو قابل درک نیست و خود او باید در این مورد توضیح بدهد.

Christina-Aguilera-Dirty-Bag-September-2018

کریستینا آگیلرا 37 ساله بهار امسال پس از 6 سال آلبوم جدیدی با نام "رهایی" منتشر کرد. او تا کنون 18 بار نامزد دریافت جایزه گرمی شده و بدین ترتیب یکی از موفق‌ترین خوانندگان زن محسوب می‌شود.

مدل خواننده خواننده زن هفته مد نیویورک کریستینا آگیلرا خواننده آمریکایی مانکن معروف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین