کد خبر: 25909 A

اجرای درخشان دختر ۱۴ ساله / حسادت خواننده‌های زن

اجرای درخشان دختر ۱۴ ساله / حسادت خواننده‌های زن

طرفداران موسیقی، هایدی کلوم و مل بی را به کینه‌ورزی و حسادت زنانه متهم کردند.

ایران آرت: اجرای درخشان یک دختر ۱۴ ساله در مرحله نیمه نهایی رقابت تلویزیونی استعدادیابی آمریکایی (America’s got Talent) با واکنشهای مثبتی از سوی تماشاگران همراه و او به فینال این برنامه پربیننده نزدیک‌تر شد.

کورتنی هدوین نوجوان ۱۴ ساله که از آغاز فصل جدید به یکی از چهره‌های شاخص این رقابت تبدیل شده، آهنگ مشهوری از گروه راک کانادایی "استپن ولف" با عنوان "بورن تو بی وایلد" را با تسلط زیادی خواند و توانایی قابل تحسین خود در عرصه موسیقی را به نمایش گذاشت.

پس از اجرای این آهنگ هیجان انگیز و پرانرژی، حاضرین برای دقایقی طولانی به تشویق کورتنی هدوین پرداختند و خواستار نظرهای مثبت داوران سختگیر برنامه شدند.

هویی مندل و سایمون کاول داوران مرد مسابقه، این خواننده جوان را تشویق کردند و او را خواننده مستعدی خواندند؛ ولی هایدی کلوم و مل بی داوران زن برنامه اجرای او را نپسندیدند و کورتنی را فاقد اعتماد به نفس لازم توصیف کردند.

به نقل از رسانه‌های آمریکایی، نظرات منفی داوران زن بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته و با واکنش‌های زیادی از سوی هواداران کورتنی هدوین همراه بوده که آنها را به کینه‌ورزی و حسادت زنانه متهم کردند.

نتایج مرحله نیمه نهایی پس از شمارش آرای بینندههای تلویزیونی اعلام میشود و چهرههایی که موفق به کسب آرای بیشتری باشند به مرحله پایانی می‌رسند.

استعدادیابی آمریکایی از برنامه های محبوب تلویزیونی در این کشور است و موقعیت طلایی برای چهره های جوان و جویای نام محسوب می‌شود که قابلیت های خود در زمینه هایی چون، آوازخوانی، شعبده بازی، تردستی و شیرین کاری و غیره را در معرض دید همگان قرار دهند.

تولید آمریکا استعداد دارد از سال ۲۰۰۶ آغاز شده و این فصل سیزدهم این برنامه تلویزیونی است که از طریق شبکه ان بی سی در آمریکا پخش می شود.

موسیقی هایدی کلوم استعدادیابی استعدادیابی آمریکایی مل بی کورتنی هدوین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین