کد خبر: 25879 A

ستاره "بازی تاج و تخت" در آرزوی نقش هری پاتر

ستاره "بازی تاج و تخت" در آرزوی نقش هری پاتر

کیت هرینگتون فاش کرد که سال‌هاست آرزو دارد نقش هری پاتر بازی کند.

ایران آرت: پس از ۷ فصل بازی در سریال مشهور "بازی تاج و تخت"، کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو در ذهن اغلب تماشاگران صرفا به دلیل ایفای همین نقش شناخته می‌شود. هرینگتون از سال ۲۰۱۲ فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد اما حضور او از سال ۲۰۱۱ تا امروز در سریال بازی تاج و تخت تقریبا تمام فعالیت‌هایش را تحت الشعاع قرار داده است.

به گزارش مجله دیجی کالا، اما موضوعی که اخیرا درباره هرینگتون خبرساز شده علاقه او به بازی در مجموعه فیلم‌های جهان هری پاتر است. این بازیگر در حاشیه جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در مصاحبه با نشریه Entertainment Weekly گفت همواره دوست داشته در یکی از مجموعه فیلم‌های هری پاتر و در نقش خود هری پاتر حضور داشته باشد.

واقعیت اینجاست که این بازیگر ۳۱ ساله دیگر برای ایفای نقش هری نوجوان در آثار اولیه این مجموعه بسیار پیر به نظر می‌رسد. با این وجود جان اسنوی بازی تاج و تخت یک شانس دیگر دارد؛ بازی در هر اثری که از کتاب هری پاتر و فرزند نفرین‌شده اقتباس شود.

این نمایشنامه که توسط جک تورن نوشته شده براساس آخرین داستان جی.کی.رولینگ، جان تیفانی و جک تورن شکل گرفته و روی صحنه تئاتر نیز رفته است. کتاب نمایشنامه هم با عنوان مشابه، در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و در عمل هشتمین بخش اصلی سری کتاب‌های هری پاتر در نظر گرفته می‌شود. وقایع این کتاب نوزده سال پس از رخ‌دادهای کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ اتفاق می‌افتد و وقایع آن به هری پاتر و پسر کوچکش مربوط است.

به هر حال به نظر می‌رسد هرینگتون هنوز هم می‌تواند رویای ایفای نقش هری پاتر را در سر نگه دارد، البته این اتفاق منوط به این خواهد بود که بالاخره تیم بازی تاج و تخت به جان اسنو اجازه دهد ریشش را بتراشد، ریشی که به نوعی امضای خاص این شخصیت محسوب می‌شود. خود هرینگتون درباره این موضوع به شوخی می‌گوید: آن‌ها [تیم سازنده بازی تاج و تخت] صاحب من هستند؛ آن‌ها مرا این شکلی نگه داشته‌اند.

هری پاتر جان اسنو کیت هرینگتون جشنواره فیلم تورنتو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین