کد خبر: 25878 A

«مرمر»وماجرای‌روابط‌جنسی‌شورای‌شهر

«مرمر»وماجرای‌روابط‌جنسی‌شورای‌شهر

ایران آرتمرمر فیروزپور، عضو شورای شهر بابل در گفت‌وگو با ایرناپلاس در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود اختلاف این پنج عضو شورای شهر با دیگر اعضا، عامل اصلی این اتفاقات بوده است، می‌گوید: خیر، هیچ اختلافی بین ما وجود نداشت و ما به‌راحتی با یکدیگر کار می‌کردیم. من شخصا با هیچ‌یک از این اعضا اختلافی نداشتم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که برخی از بازداشت برادر شما در ارتباط با این ماجرا می‌گویند، توضیح می‌دهد: ارتباط برادر من با این ماجرا به من مربوط نمی‌شود. اگر من در این ماجرا نقشی داشتم، قطعاً از من هم پرسش می‌شد. خلافی که برادر من مرتکب شده است، به من مربوط نمی‌شود.

این عضو شورای شهر بابل با تأکید بر اینکه اگر عضو شورا خلافی را مرتکب شد باید پاسخگو باشد، می‌گوید: من زمانی که متوجه شدم برادرم در این ماجرا دخیل است، او را به دادستانی تحویل دادم. هر فردی که تخلف یا حقوقی را از مردم تضییع کند، باید پاسخگو باشد.

خبر تکمیلی

در هفته گذشته نه تنها شاهد بازداشت ۵ عضو شورای شهر خود بود بلکه در هم پیچیدن دستگیری‌ اعضای اصلی شورا با فساد اخلاقی، دسیسه و باج‌خواهی، مردم، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را گیج و سردرگم کرد.

 

دلیل بازداشت اعضای شورای شهر بابل چه بود؟

خبرگزاری فارس روز سیزدهم شهریور به نقل از «منابع آگاه» گزارش کرد که چند عضو شورای شهر بابل مرتکب جرائم مالی و اخلاقی شده‌اند. به گفته روزنامه دنیای اقتصاد این افراد ساعاتی پس از انتشار این گزارش با حکم قضایی توسط «نیروهای امنیتی سپاه» بازداشت شدند.

چهاردهم شهریور خبر احضار ۵ تن از اعضای شورای شهر ۹ نفره بابل به دادسرا بدون ذکر اتهام آنها از سوی مقامات قضایی در رسانه‌های ایران منتشر شد.

در روزهای آغازین انتشار این خبر، مردم شهر بابل در شبکه‌های اجتماعی سناریویی‌هایی را مطرح کردند که با تائید امام جمعه این شهر به رسوایی عجیبی تبدیل شد.

این بازداشت که از سوی رسانه‌ها اتهام فساد مالی مطرح شده بود با اظهارات امام جمعه شهر بابل در روز شانزدهم شهریور ابعاد جدیدی پیدا کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از وب‌سایت رکنا، مجتبی روحانی، امام جمعه این شهر از ارتباط چهار عضو شورا با یک زن خبر داد.

وی در خطبه‌های نماز جمعه گفته بود: «این افراد رذل در شورای شهر با همکاری برخی از افراد در بیرون، گردن کلفتی کردند و زنی را در این رابطه به فحشا کشاندند و دام پهن کردند. پول‌های کلانی برای حذف فیلم‌های غیر اخلاقی خود رشوه دادند و این خفت بارترین صحنه است که جانور‌هایی این چنین در این شهر نفوذ کنند. از دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی تشکر میکنم و تقاضا دارم که به سخت‌ترین نحو با این افراد برخورد شود.»

مجتبی روحانی، امام جمعه بابل همچنین افزود: «مسائل شورای شهر بابل و رسوایی‌های اخیر مانند دملی بود که سر باز کرد. خدا به ما رحم کرد که این افراد این موقع رسوا شدند. این صحنه یک دفعه بوجود نیامد و برخی از افراد رذل درون شورا از مدت‌ها قبل این اقدام‌ها را انجام می‌دادند. چشمانی ناظر این صحنه‌ها نبودند؟ از ماه‌های قبل در تریبون نمازجمعه گلایه کردم و به من توصیه کردند که نگویم، اما من دهان خود را نبستم. بوی مشمئز رشوه‌ها و خیانت‌های آن را بار‌ها به مسؤولان تذکر دادم.»

به گزارش روزنامه شهروند ۴ نفر از اعضای این شورا در روزهای جاری استعفا داده و ۴ عضو علی‌البدل جایگزین آنها شدند تا از انحلال شورا جلوگیری شود. هر چند گفته می‌شود که یکی از این پنج نفر حاضر به استعفا نشده است.

سناریوی اتهام فساد اخلاقی اعضای شورای شهر بابل

بر اساس گمانه‌زنی‌های مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی و گفته‌های امام جمعه شهر بابل به نظر می‌رسد که یک زن با برنامه‌ریزی قبلی برای ۵ عضو شورای شهر بابل «دام جنسی» پهن کرده است و برخی از این افراد نیز ظاهرا در این «دام» افتادند.

به گزارش روزنامه سازندگی این زن پس از برقرای ارتباطی دوستانه، این اعضای شورای شهر را به مکانی کشانده و پس از برقراری ارتباط جنسی، توسط فیلمی که به صورت مخفیانه گرفته بود از آنها باج‌خواهی کرده است.

به گفته ایسنا این باج خواهی تنها وجهه مالی نداشته و سوء استفاده سیاسی نیز یکی از اهداف این نقشه بوده است.

ایسنا می‌گوید که دو گروه ۴ و ۵ نفره در شورای شهر بابل فعالیت می‌کنند. یکی از این گروه‌ها از مدتی قبل قصد تغییر هیات رئیسه را داشتند و گروه مقابل برای جلوگیری از این امر با تطمیع این زن برای گروه مقابل دام گذاشت.

بنابر گفته‌های امام جمعه بابل دو تن از اعضای گروه رقیب در دام این زن افتادند و پس از آن عامل اصلی با سی‌دی‌های غیراخلاقی که از آنها تهیه شده بود، این افراد را تهدید کرد که اگر رای به تغییر هیات‌ رئیسه شورا بدهند، فیلم‌ها را پخش خواهد کرد. با این حال این اعضای شورا به تهدیدهای او گوش نکردند و در نهایت هیات رئیسه تغییر کرد. بنابراین این خانم تصمیم به پخش‌کردن سی‌دی‌های غیراخلاقی تهیه شده گرفت.

زنی که با فیلم ارتباط جنسی از اعضای شورای شهر باج خواهی کرد که بود؟

به گزارش رسانه‌های ایران «رقیه» نام زنی است با نقشه قبلی توسط فیلم ارتباط جنسی از اعضای شورای شهر باج خواهی کرد. او یک آتلیه عکس و فیلمبرداری در بابل دارد، متاهل بوده و با اجرا گذاشتن مهریه در آستانه جدایی از همسر خود است.

وی توسط برادر یکی از اعضای شورای شهر، با نقشه قبلی ایران افراد را به خانه‌ای می‌کشاند که از قبل دوربین‌های مخفی در آن کار گذاشته بود.

به گفته امام جمعه شهر بابل در پی اخاذی این زن از اعضای شورای شهر، آنها «پول‌های کلانی» را برای مخفی نگاه داشتن این ارتباط به وی پرداخت کرده‌اند.

به گفته برخی رسانه‌های ایران، فساد مالی این افراد به پرداخت این وجوه از محل منابعی که در اختیار این اعضا قرار داشته مربوط می‌شود.

به گزارش ایسنا دو تن از اعضای شورای شهر حاضر شدند برای جلوگیری از پخش فیلم‌های خود ۳۵۰ میلیون و ۴۵۰ میلیون تومان به این زن بپردازند.

وی پس از آن در قبال فروش این ویدیوها به فردی در شهرداری بابل یک میلیارد تومان درخواست کرده بود که با در جریان گرفتن نهادهای امنیتی و اطلاعاتی این تراکنش انجام نشد.

 

 

رابطه جنسی شورای شهر بابل رابطه غیراخلاقی مرمر فیروزپور
نظرات خوانندگان
  • آرزو
    پاسخ

    دمت گرم رقی جون ..گودزیلای کی بودی تو ؟؟!!!اگه توی این دولت پست خوبی بهت میدادن توهم اختلاس چی قدری میشدی ای ولللا..

  • <b>لازم به شوراشهر نداریم پس شهرداری چه کارمیکندبااین همه نیروخودتان قضاوت کنید</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین