کد خبر: 25805 A

درخشش ستاره‌های "بازی تاج و تخت" در آثار دیگر

درخشش ستاره‌های "بازی تاج و تخت" در آثار دیگر

ستارگان "بازی تاج و تخت" در فیلم‌ها و سریال‌های دیگر هم می‌درخشند.

ایران آرت: شمار بازیگران سرشناس بریتانیایی که طی هفت فصل گذشته بازی تاج و تخت حضور داشته یا با یکی از ستارگان این سریال  در سینما یا تلویزیون همبازی شده اند بسیار زیاد است. محبوبیت جهانی این سریال باعث شده بازیگرانش به شهرتی باورنکردنی دست پیدا کنند و در نتیجه به انتخابی مطمئن برای کارگردانان تبدیل شوند.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، اگر می خواهید تا شروع پخش فصل هشتم و آخر بازی تاج و تخت، با ستارگان قدیمی و فعلی این سریال در کارهای سینمایی یا تلویزیونی دیگری تجدید دیدار کنید این مطلب را بخوانید. 

پیتر دینکلج (تریون لنیستر)

دینکلج در «Avengers: Infinity War» در نقش پادشاه کوتوله ها ظاهر شده است. او همچنین در فیلم پساآخرالزمانی «I Think We’re Alone Now» در مقابل ال فنینگ بازی خیره کننده ای از خود به اجرا گذاشته است. دینکلج را می توانید در سریال بیوگرافیک «My Dinner with Herve» نیز ببینید. 

لینا هدی (سرسی لنیستر)

هدی در سینما حضور پررنگ تری داشته و در فیلم های «Terminator: Sarah Connor Chronicles»، «The Purge»، «The Mortal Instruments: City of Bones»، «300: Rise of an Empire»، «Pride and Prejudice and Zombie» به ایفای نقش پرداخته است. او در فیلم استیون مرچنت با عنوان «Fighting with My Family» هم در مقابل دواین جانسون بازی کرده که در صف اکران است. 

امیلیا کلارک (دنریس تارگرین)

 کلارک در مقابل سم کلفلین  در درام عاشقانه «Me Before You» به ایفای نقش پرداخته. او برای بازی در نقش سارا کانر در فیلم «Terminator: Genisys» انتخاب شد و البته در «Solo: A Star Wars Story» هم دیده شد.

کیت هرینگتون (جان اسنو)

هرینگتون با فیلم های «Silent Hill Revelation»، «Pompeii» و به جای رابرت پتینسون در «Brimstone» بر روی پرده سینما دیده شد. او همچنین در شبکه HBO در مستند هجوآمیز «۷ Days in Hell» درباره ورزش تنیس و مینی سریال «Gunpowder» نقش آفرینی کرد که البته نویسندگی و تهیه کنندگی دومی را هم برعهده داشت.

سوفی ترنر (سانسا استارک)

ترنر در مقابل جاناتان ریس میرز و کلر فرلانی در فیلم تریلر رازآلود «Another Me» نقش آفرینی کرد. اما بیشتر برای حضور در فیلم «X-Men: Apocalypse» دیده شد. او در دنباله این فیلم با عنوان «X-Men:Dark Phoenix» که در سال ۲۰۱۹ اکران می شود هم حضور دارد.

میسی ویلیامز (آریا استارک)

ویلیامز در مینی سریال بریتانیایی «The Secret of Crickley Hall» و همچنین سریال «دکتر هو» حضور پیدا کرد. او در فیلم «The New Mutants» که سال آینده اکران می شود هم در نقش Wolfsbane  بازی کرده است.

نیکلای کاستر والدو (جیمی لنیستر)

اجراهای های کاستر والدو پس از بازی تاج و تخت اکثرا در نقش کاراکترهایی مجرم بوده که از جمله درسریال تحسین شده «Shot Caller» و سریال کمتر تحسین شده «Small Crimes» نتفلیکس هستند. او همچنین در کنار کریس فن هوتن، بازیگر نقش ملیساندرا در بازی تاج و تخت، در تریلر جنایی «Domino» نقش آفرینی کرده است.

شان بین (ند استارک)

بین پس از آنکه در فصل اول بازی تاج و تخت سرش را از دست داد در فیلم های «Jupiter Ascending»، «The Martian» و سریال های «The Oath»، درام مذهبی شبکه BBC با عنوان «Broken»، سریال جنایی نتفلیکس با عنوان «The Frankenstein Chronicles» و درام جنایی شبکه TNT با عنوان «Legends» ظاهر شد.

ریچارد مدن (راب استارک)

پادشاه جوانمرگ شمال در فیلم «سیندرلا» تاج دیگری را بر سرش گذاشت.  در مینی سریال شبکه دیسکاوری با عنوان «Klondike» در جست و جوی طلا بود و در اپیزودی از «Philip K. Dick’s Electric Dreams» محصول آمازون نیز حضور پیدا کرد. او همچنین در سریال کمدی «Ibiza» در نقش یک DJ سلبریتی بسیار جذاب ظاهر شد.

امیلیا کلارک بازی تاج و تخت میسی ویلیامز سوفی ترنر کیت هرینگتون لینا هدی پیتر دینکلج
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین