کد خبر: 25804 A

ببینید: خانه‌های عجیب کروی شکل

ببینید: خانه‌های عجیب کروی شکل

به تازگی خانه‌ای کره‌ای شکل و کوچک ساخته شده که می‌توان از آن به عنوان اتاق کار یا خواب اضافی استفاده کرد.

ایران آرت: خانه‌های کوچک در اشکال و اندازه های کوچکتری ارائه می شود. تابه حال ماژول های تخم مرغی شکل، واحدهای مثلثی شکل و حتی سیلندری ارائه شده اند. در همین راستا یکی از مهندسان سابق رولزرویس و بنتلی خانه Conker را طراحی کرده است. این خانه نوین شبیه یک توپ بزرگ است که ویژگی های مختلفی دارد. به عنوان مثال این خانه لازم نیست به شبکه برق متصل باشد.

به گزارش مهر، این خانه در دو سایز عرضه شد؛ نخست یک نیم کره با ارتفاع ۳ متر و قطر ۳.۸۵ متر و یک کره کامل که ارتفاع و قطر آن به ترتیب ۳.۹۵ و ۳.۸۵ متر است.

این خانه ها در اصل از آلومینیوم و پلاستیک بازیافتی ساخته می شوند. کف خانه با چوب پوشیده می شود و چند پنجره مختلف دارد. به نظر می رسد خانه مذکور را بتوان به عنوان یک اتاق خواب یا دفتر کار استفاده کرد.  

2890527

همچنین می توان به خانه حمام و دستشویی و یک کاناپه تختخواب شو، آشپزخانه کوچک نیز اضافه کرد.پنل های خورشیدی نصب شده روی خانه، انرژی آن را تامین می کنند همچنین یک تانکر آب نیز وجود دارد.

قیمت مدل نیم کرهConke از ۲۵۲۰۰ دلار آغاز می شود که مالیات را نیز دربر می گیرد. نسخه کره بزرگتر با قیمت ۳۰ هزار دلار عرضه می شود.

2890528

2890529

خانه معماری ساختمان طراحی طراحی داخلی سینما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین