کد خبر: 25752 A

سریال بچه‌گانه آقای کمدین روی آنتن

سریال بچه‌گانه آقای کمدین روی آنتن

کمدین معروف آمریکایی با ظاهری متفاوت در سریال «بچه‌گانه» بازی می‌کند.

ایران آرت: جیم کری در سریال کمدی اما تلخ و اشک آور شوتایم به نام «بچه‌گانه» نقش مجری برنامه تلویزیونی کودکان، آقای پیکلز (با نام واقعی جف پیکیریلو) بازی می کند که درگیر یک تراژدی عمیق خانوادگی می شود.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، این ترژادی همسر جف که پرستاری به نام جیل (جودی گریر) است را به سوی رابطه با مردی دیگری سوق می دهد و پسرشان ویل، با بازی کول الن را بر سر یک چندراهی. جف برای جلب دوباره محبت آن ها باید بر تاریکی های درونش فائق آید.

کری که در این سریال بار دیگر با میشل گوندری، کارگردان فیلم تحسین شده و موفق او در سال ۲۰۰۴ یعنی «درخشش ابدی یک ذهن پاک» همکاری کرده، درباره کاراکترش در سریال می گوید: من در این مرحله از زندگی ام می خواهم کارهایی انجام دهم که برایم مهم هستند. سریال Kidding انباشته از تم هاو ایده های چالش برانگیز است. اما عروسک های پارچه ای هم دارد! این به سریال طراوت و آزادی ای بخشیده که کار در آن را جذاب و سرگرم کننده می کند.

وی می‌افزاید: این سریال به من یادآوری می کند که مهم نیست چقدر فکر می کنیم از مسیر اصلی مان فاصله گرفته ایم،  نوعی معصومیت در همه ما وجود دارد که نابودشدنی نیست.

پخش سریال «بچه‌گانه» مدتی است از شبکه شوتایم آغاز شده است.

جیم کری کمدین سریال بچه گانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین