کد خبر: 25638 A

ساخت سریالی درباره عظیم‌الجثه‌ترین زن جهان / عکس

ساخت سریالی درباره عظیم‌الجثه‌ترین زن جهان / عکس

سریالی درباره ماجرای زندگی بزرگترین زن مدرن جهان ساخته می‌شود.

ایران آرت: کمپانی «تمپل استریت پروداکشنز»، سازنده سریال «Orphan Black» قصد دارد تازه ترین پروژه خود را در اقتباس از کتابی در سال ۱۹۸۳ نوشته سوزان سوان با عنوان «بزرگترین زن مدرن جهان/The Biggest Modern Woman of the World» بسازد.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، داستان این رمان بین سال های ۱۸۴۶ و ۱۸۸۸ می گذرد و ماجرای واقعی زندگی آنا سوان را دنبال می کند. سوان زنی عظیم الجثه با قد ۲ متر و ۳۱ سانتی متر بود. این رمان داستان زندگی او از کودکی به عنوان یکی از ۱۳ بچه مهاجران فقیر اسکاتلندی تا رسیدن به حرفه ای در صنعت نمایش و قدم گذاشتن به نیویورک و اقصی نقاط اروپا تا مرگ اش در سال ۱۸۸۸ را دنبال می کند.

800px-Houghton_-_TCS_21._Anna_Swan-1

هانا ماسکوویچ، نمایشنامه نویس معتبر کانادایی کار اقتباس از این رمان را برعهده دارد. 

رئیس کمپانی تمپل استریت درباره این پروژه گفته است: «این رمان خارق العاده سوزان سوان با داستان حیرت انگیز زندگی آنا به بررسی وسواسی که در فرهنگ غربی درباره سایز افراد وجود دارد می پردازد. این داستان در نهایت پیروزی غیرمحتملی بر یک مصیبت را روایت می کند که با تماشاگران در سراسر دنیا عمیقا ارتباط برقرار خواهد کرد.» 

این سریال توسط کمپانی کانادایی تمپل استریت پروداکشنز تهیه کنندگی می شود که  برای ساخت سریال علمی-تخیلی Orphan Black با حضور تاتیانا مزلینی، بازیگر برنده جایزه امی شناخته شده است.

سریال هالیوود در وین بزرگترین زن مدرن جهان آنا سوان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین