کد خبر: 25636 A

کتابی که رویای‌تان را محقق می‌کند

کتابی که رویای‌تان را محقق می‌کند

در کتاب "پول در آوردن در رویای آمریکایی" ذکر شده که چگونه می‌توان به راحتی پول درآورد و در 35 سالگی بازنشسته شد.

ایران آرت: مارک کیوبن یکی از ثروتمندترین افراد در آمریکا و صاحب تیم بسکتبال دالاس موریکس در لیگ حرفه‌ای کنفرانس غرب است. کیوبن صاحب شرکت HDNet، و چند شرکت دیگر است. وی می‌گوید این روزها پول درآوردن کار ساده‌ای است ولی اولین در سال‌های گذشته این کار بسیار سخت بود.

به گزارش ایبنا، کیوبن در گفتگو با مجله اقتصادی مانی می‌گوید در دوران جوانی‌ام خواندن یک کتاب باعث شد اولین یک میلیون دلار خود را کسب کنم. این کتاب "پول درآوردن در رویای آمریکایی" نوشته پائول ترهورست نام دارد که در عنوان کتاب ذکر شده است که چگونه می‌توان به راحتی پول درآورد و در 35سالگی بازنشسته شد.

51cuR8eBSOL__SX355_BO1_204_203_200_

ترهورست در مقدمه این کتاب خطاب  به خوانندگان از آنها خواسته است بعد از خواندن این کتاب روی اولویت‌های زندگی خود تمرکز کنند و کمتر از توقعات و آرزوهای خود زندگی کنند. وی می‌نویسد: خانه‌های کوچک، ماشین ارزان قیمت و کاهش هزینه‌های دیگر زندگی نمی‌تواند مانع رسیدن شما به خوشبختی شوند. سعی کنید به جای فکر کردن به اینها به معنی بخشیدن در زندگی خود تلاش کنید.

کیوبن می‌گوید من در سال‌های قبل با الهام از این کتاب در زندگی بسیار صرفه‌جویی می‌کردم و در حال حاضر نیز از این سبک زندگی راضی هستم. بر خلاف ثروتم خانه‌ای دارم که تنها پنج اتاق دارد و هنوز هم بهترین غذا برای من ماکارانی و پنیر است. تا 25سالگی هیچ وقت ماشینی نداشتم که بیشتر از 200 دلار ارزش داشته باشد.

این ثروتمند آمریکایی از صرفه جویی در زندگی خود هیچ احساس بدی ندارد و اعتقاد دارد با ساده ترین غذاها نیز می‌توان زندگی کرد. کیفیت زندگی به خوردن غذاهای تجملاتی نیست. کیوبن می‌گوید البته من با تفریح و شادی مخالف نیستم ولی زمان چیزی است که دیگر هیچ وقت به دست نمی‌آید.

وی اعتقاد دارد زمان کالایی است که در هیچ فروشگاهی عرضه نمی‌شود و هر کاری می‌کند که این کالای ارزشمند به بهترین شکل خود مصرف شود. کیوبن هرچند ماکارانی می‌خورد ولی برای صرفه‌جویی در زمان سه جت شخصی دارد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را به نقاط مختلف جهان می‌برند.

کتاب مارک کیوبن پائول ترهورست پول درآوردن در رویای آمریکایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین