کد خبر: 25623 A

اسکار عقب‌نشینی کرد / تاخیر در اهدای جایزه فیلم عامه‌پسند

اسکار عقب‌نشینی کرد / تاخیر در اهدای جایزه فیلم عامه‌پسند

انتقادها باعث شد که آکادمی اسکار اعلام کند فیلم منتخب مردم در نودویکمین دوره اسکار اهدا نخواهد شد.

ایران آرت: آکادمی اسکار اعلام کرد در حالی که به تحسین طیف گسترده فیلم ها متعهد باقی خواهد ماند اما تشخیص بر این است که ایجاد جایزه جدید در حالی که ۹ ماه از سال گذشته است برای فیلم هایی که قبل از ایجاد بخش جدید جایزه منتخب مردم اکران شده اند چالش هایی بوجود می آورد.

به گزارش مهر، آنها همچنین تاکید کردند، هیات مدیره آکادمی به طور فعال در مذاکرات شرکت خواهند کرد و به دنبال راه حل مربوط به این بخش جدید هستند.

داون هادسون مدیرعامل آکادمی اسکار گفت: طیف گسترده‌ای از واکنش‌ها نسبت به معرفی جایزه جدید به وجود آمد و ما تشخیص دادیم که به بحث بیشتری با اعضایمان نیاز داریم.

او در ادامه بیان کرد: ما در طول سال ها در اسکار تغییراتی را انجام داده ایم-از جمله امسال-و در حالی که به میراث شگفت انگیز ۹۰ سال گذشته احترام می‌گذاریم تحول را ادامه خواهیم داد.

طیف وسیعی از واکنش‌ها ممکن است درباره این تصمیم آکادمی وجود داشته باشد اما عموما از اعلامیه ماه آگوست آکادمی به شدت انتقاد کردند. افراد مخالف شامل راب لو بازیگر، آدام مک کی فیلمساز، جیمز شاموس تهیه کننده و فیلمنامه نویس و کریگ زادان تهیه کننده تازه درگذشته بودند.

گفته می شود دیگر تغییرات برنامه ریزی شده نود و یکمین دوره مراسم اسکار به قوت خود باقی خواهد ماند؛ این تغییرات شامل دگرگونی و کوتاه سازی زمان پخش تلویزیونی به مدت ۳ ساعت، اهدای شش یا هشت بخش در زمان پخش آگهی تبلیغاتی به گونه ای که لحظات دریافت این جوایز در تدوین‌های بعدی به فیلم مراسم افزوده شوند، است. این بخش های انتخابی که قرار است به صورت زنده پخش نشوند هر ساله تغییر می کنند و آکادمی برای انتخاب آنها با تهیه کننده مراسم همکاری می کند.

همچنین تاریخ‌های مهم و کلیدی برای فصل جوایز آکادمی ۲۰۱۹ رونمایی شد که دوره جوایز به طور چشمگیری کوتاه می شود.

شنبه ۱۶ نوامبر ۲۰۱۹، جوایز هیات رییسه آکادمی

پنجشنبه ۲ ژانویه ۲۰۲۰، آغاز رای گیری انتخاب نامزدها

سه شنبه ۷ ژانویه ۲۰۲۰، پایان رای گیری انتخاب نامزدها

دوشنبه ۱۳ ژانویه ۲۰۲۰، اعلام اسامی نامزدهای جوایز اسکار

دوشنبه ۲۷ ژانویه ۲۰۲۰، ضیافت ناهار نامزدهای جوایز اسکار

پنجشنبه ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰، آغاز رای گیری نهایی

سه شنبه ۴ فوریه ۲۰۲۰ پایان رای گیری نهایی

یکشنبه ۹ فوریه ۲۰۲۰ مراسم نود و دومین دوره جوایز اسکار

دوره پیش رو که نود و یکمین دوره جوایز اسکار است در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد.

اسکار آکادمی اسکار اسکار 2019
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین