کد خبر: 25614 A

پایان هیجانی "تئوری بیگ بنگ"

پایان هیجانی "تئوری بیگ بنگ"

«تئوری بیگ بنگ» با انتشار تریلری تازه جو پیرامون پخش آخرین فصل خود را هیجانی تر از قبل کرد.

ایران آرت: همین چند روز پیش بود که شبکه CBS در حرکتی غافلگیرکننده اعلام کرد با وجود اینکه «تئوری بیگ بنگ» در رتبه بندی ها و آمار تماشاگرانش کماکان قدرتمند ظاهر می شد اما در فصل دوازدهم به پایان راه خواهد رسید. البته برخی منابع غیررسمی می گویند دلیل اصلی این موضوع عدم تمایل جیم پارسونز، ستاره سریال به ادامه ایفای نقش شلدون کوپر بوده است.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، به هر حال از زمان اعلام این خبر گروه بازیگران سریال در شبکه های اجتماعی وعده پایانی بسیار جذاب و پر از غافلگیری را به هواداران داده اند و گفته اند فصل آخر سریال با اختلاف بهترین فصل آن هم خواهد بود. شبکه CBS هم امروز تیزری سی ثانیه ای از فصل دوازدهم منتشر کرد تا تماشاگران سریال عجالتا لحظاتی از آن را ببینند.

البته این تیزر ترکیبی از تصاویر قدیمی و تازه است، اما چیزی که بیشتر جلب توجه می کند، صحنه ای از شلدون و ایمی پس از عروسی شان در فصل یازدهم است. در این صحنه به نظر می رسد این دو در ماه عسل به سر می برند و جالب است که شلدون با توجه به کشفی که درست پیش از عروسی شان داشتند ابدا بر ادامه کارشان پافشاری نمی کند. 

البته به لطف اشاره گذرایی که در فصل قبلی سریال «شلدون جوان»، اسپین آف تئوری بیگ بنگ شد، هواداران این مجموعه حالا می دانند که این زوج در نهایت بچه دار خواهند شد و می شود با قطعیت گفت که هردو با بازگشت از ماه عسل به خوبی و خوشی با یکدیگر زندگی خواهند کرد.

فصل ۱۲ تئوری بیگ بنگ و فصل دوم شلدون جوان در یک روز یعنی ۲۴ سپتامبر از شبکه « CBS» پخش می شوند.

هالیوود سریال تئوری بیگ بنگ جیم پارسونز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین