کد خبر: 25580 A

رابطه پرآشوب ملکه جوان با همسرش

رابطه پرآشوب ملکه جوان با همسرش

دو ستاره جوان هالیوود به سریال جدید هولو با موضوع ملکه کاترین پیوستند.

ایران آرت: شبکه هولو در حال نهایی کردن قرارداد ساخت اپیزود پایلوت مینی سریال «کاترین کبیر» است و قصد دارد آن را با حضور ال فنینگ و نیکلاس هولت بسازد. فنینگ همچنین در این مینی سریال تهیه کننده اجرایی خواهد بود.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، این سریال به نویسندگی و تهیه کنندگی تونی مک نامارا داستان به قدرت رسیدن کاترین بزرگ (فنینگ) و رابطه پرآشوبش با همسرش پیتر (هولت)، امپراطور روسیه را دنبال می کند.

کاترین دوم با نام کامل پرنسس سوفی دختر یک ژنرال پروسی بود که در سن ۱۰ سالگی به پیتر از خاندان هولستین-گاتورپ معرفی شد تا ازدواج آن ها ابزاری برای مستحکم تر (یا تضعیف) کردن روابط سیاسی خاندان های سلطنتی اروپایی باشد. وقتی پرنسس به سن ۱۶ سالگی رسید این دو با یکدیگر وصلت کردند. اما رابطه آن ها چنان پر آشوب بود که شایعه روابط نامشروع هر کدامشان خیلی زود پخش شد و تنها ۶ ماه پس از به تاج و تخت رسیدن پیتر بود که کاترین با سازمان دهی دشمنان امپراطور، او را به زیر کشید، در حقیقت به قتل رساند تا سلطنت ۳۴ ساله خودش را آغاز کند. 

اینطور که منابع خبری می گویند فنینگ خودش در پرداخت داستان این سریال بسیار دخیل بوده و به همراه مک نامارا پیشنهاد ساخت آن را به هولو داده است.

هولت و مک نامارا نیز به تازگی فیلم نامه فیلم «The Favourite» یورگس لانتیموس را با یکدیگر نوشته اند. هولت در این فیلم که در فصل جوایز به اکران سینماها درخواهد آمد مقابل اما استون و ریچل وایز به ایفای نقش پرداخته است.

جالب اینکه شبکه HBO هم در همکاری با «Sky» یک سریال چهار قسمته به نام «Catherine the Great» را در صف پخش دارند که به سال های پایانی سلطنت این ملکه می پردازد و هلن میرن نقش اصلی آن را بازی می کند.

ملکه ال فنینگ کاترین کبیر نیکلاس هولت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین