کد خبر: 25573 A

ببینید: لباس‌های جذاب مارین سره برای مهمانی

ببینید: لباس‌های جذاب مارین سره برای مهمانی

کالکشن جدید طراح فرانسوی، مناسب مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی است.

ایران آرت: مارین سره، طراح مشهور فرانسوی پس از فشن‌شوی درخشانی که برای لباس‌های پاییزی‌اش برگزار کرد، حالا از مجموعه لباس‌های ویژه مجلسی‌اش رونمایی کرده است.

به گزارش ایران آرت، این طراح جوان به تازگی از دانشکده طراحی لا کامبر در بروکسل فارغ‌التحصیل شده و ظرف مدت کوتاهی توانسته خودش را به‌عنوان یک طراح مطرح معرفی کند. برند سره با نام خود او از چند ماه پیش در فرانسه راه‌اندازی شده است.

مجموعه جدید این طراح سرشار از ظرافت و زیبایی است؛ باشکوه، مناسب و راحت برای مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی. سایت شوآنا درباره خلاقیت سره می‌نویسد: او مدل لباس جدید مهمانی با بندهای زیردامنی طراحی کرده که به پا وصل شوند و این اجازه را بدهند که آدم‌ها به‌راحتی پاهایشان را تکان دهند. سره عاشق ایده‌های قدیمی است. ایده او ما را به دهه پنجاه میلادی برنمی‌گرداند اما جزئیاتی تاریخی دارد که به آن دوره مرتبط می‌شود. کالکشن او واقعاً تحسین‌برانگیز است.

05-marine-serre-ss-18-lookbook-1997x2997

سره درباره راه‌اندازی برندش می‌گوید: با خود گفتم، چه‌کار باید بکنم؟ بهترین زمان برای شروع نبود اما باید از یک جایی شروع می‌شد. احساس کردم حالا باید همان شیوه‌ای که مدت‌ها دنبالش بودم را جلو ببرم و درگیرش شوم.

این طراح در سال 2017 با اولین کالکشن خود توانست جایزه LVMH را به دست آورد. کالکشنی که این جایزه را برای او به ارمغان آورد، "تماس رادیکال برای عشق" نام داشت که با لوگوی هلال ماه که یادآور پرچم شوروی سابق و ترکیه بود، نشان داده می‌شد.

14-marine-serre-ss-18-lookbook-1-1997x2997

لباس مارین سره

09-marine-serre-ss-18-lookbook-1997x2997

16-marine-serre-ss-18-lookbook-1997x2997

لباس مجلسی طراح لباس مارین سره لباس مهمانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین