کد خبر: 25540 A

کتابفروشی با پای برهنه و هزاران متقاضی

کتابفروشی با پای برهنه و هزاران متقاضی

هزاران نفر از سراسر دنیا از جمله کارمند رسانه‌ای کاخ سفید متقاضی فعالیت در شغل «کتابفروش پابرهنه» در یکی از استراحتگاه‌های اشرافی مالدیو شده‌اند.

ایران آرت: پس از انتشار آگهی استخدام یک کتابفروش برای کار در اقامتگاه سونوا فوشی در مالدیو در هفته‌های اخیر، هزاران کارمند ناراضی از کار دفتری آمادگی خود را برای پابرهنه شدن و کار کردن در این کتابفروشی اعلام کردند. نکته عجیب، وجود نام یکی از کارکنان گروه رسانه‌ای کاخ سفید در فهرست متقاضیان است که می‌خواهد کار برای دونالد ترامپ را رها کند و برای فروختن کتاب راهی مالدیو شود.

به گزارش همشهری آنلاین، فیلیپ بلک‌ول که بزرگ‌ترهای خانواده‌اش سال 2006 کار کتابفروشی را رها کردند و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود را فروختند، حالا پس از 12 سال به فکر زنده‌کردن حرفه اجدادی آن هم در یکی از استراحتگاه‌های اشرافی مالدیو در شرق آسیا افتاده است. به گفته بلک‌ول جوان، پولی که از این راه به دست می‌آید چندان زیاد نیست اما فواید جانبی مدیریت یک کتابفروشی با پای برهنه می‌تواند ده‌ها برابر درآمد آن باشد.

شرکت آلتیمت لایبرری به مدیریت بلک‌ول پس از دریافت هزاران رزومه از سراسر دنیا، حالا مشغول بررسی پیشینه متقاضیان است و در آینده نزدیک 15 نفر را برای مصاحبه حضوری دعوت می‌کند. فرد پیروز از همین ماه با پای برهنه در کتابفروشی سونوا فوشی در مالدیو مشغول به کار می‌شود و فقط سه ماه فرصت دارد از این موهبت الهی بهره ببرد. پس از آن نوبت به یکی دیگر از درخواست‌کنندگان می‌رسد.

بسیاری از آنها که در فضاهای سربسته دلگیر در گوشه و کنار دنیا کار می‌کنند، شاید در آرزوی کار کردن زیر آفتاب درخشان، کنار دریا و روی شن‌های داغ ساحل باشند. این فرصت به لطف یک عاشق کتاب فراهم شده و تا چند روز دیگر یک نفر از میان هزاران درخواست‌کننده برای یک تجربه ناب راهی مالدیو می‌شود.

دونالد ترامپ کتابفروشی کتابفروش پابرهنه فیلیپ بلک ول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین