کد خبر: 25523 A

فاش شدن اطلاعات قسمت جدید "جان سخت"

فاش شدن اطلاعات قسمت جدید "جان سخت"

نام و جزئیات جدیدی از ششمین قسمت فرنشایز "جان سخت" اعلام شد.

ایران آرت: قسمت ششم سری فیلم‌های «جان سخت» نه تنها بروس ویلیس را بار دیگر به پرده سینما بازمی‌گرداند، بلکه گذشته شخصیت جان مک‌کلن را هم به تصویر می‌کشد. تهیه کننده این فیلم حالا عنوان فیلم ششم را هم اعلام کرده است.

به گزارش آی سینما، لورنزو دی بوناونتورا به مجله امپایر گفته که این فیلم «مک‌کلن» نام خواهد داشت و از روی همین عنوان می‌توان به نیت او و دیگر سازندگان فیلم پی برد. آنها می‌خواهند ریشه‌های این شخصیت را در قسمت ششم به نمایش بگذارند.

فیلمنامه این دنباله-مقدمه جان مک‌کلن ۶۰ ساله را در کنار نسخه جوان او در بیست و چند سالگی نشان می‌دهد. چاد هایس و کری هایس نویسندگان فیلم موفق «احضار ارواح» (Conjuring) فیلمنامه «جان سخت ۶» را نوشته‌اند و لن وایزمن کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

وایزمن در سال ۲۰۰۷ با کارگردانی قسمت چهارم این سری با عنوان Live Free Or Die Hard بار دیگر «جان سخت» را به موفقیت رساند. این فیلم بیش از ۳۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان درآمد کسب کرد. 

قسمت پنجم با نام A Good Day To Die Hard را که در سال ۲۰۱۳ اکران شد، جان مور کارگردانی کرد و نتوانست موفقیت فیلم قبلی را در گیشه تکرار کند.

نخستین قسمت «جان سخت» در سال ۱۹۸۸ و بر اساس رمانی از ردریک تورپ ساخته شد و شخصیت جان مک‌کلن را به عنوان یک قهرمان بی‌کله فیلم‌های اکشن به سینمادوستان معرفی کرد و باعث شهرت بروس ویلیس بازیگر این نقش شد.

بروس ویلیس جان سخت مک کلن جان مک کلن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین