کد خبر: 25458 A

اولین سریال کارگردان مشهور در ۷۵ سالگی

اولین سریال کارگردان مشهور در ۷۵ سالگی

دیوید کراننبرگ هم به جمع کارگردانان تلویزیون ملحق می شود.

ایران آرت: دیوید کراننبرگ، خالق کانادایی فیلم های کالتی همچون «Crash» و «Naked Lunch»، در مراحل اولیه ایده پردازی برای خلق یک سریال تلویزیونی است که به اولین تجربه او در کارگردانی اپیزودیک بدل خواهد شد.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، این فیلمساز که امسال در فستیوال فیلم ونیز جایزه یک عمر دستاورد هنری را دریافت می کند، در پنلی درباره آینده سینما در این فستیوال فاش کرد که در حال کار روی یک پروژه تلویزیونی شخصی است که البته فعلا نمی تواند چیز بیشتری درباره آن بگوید.

کراننبرگ در این پنل همچنین از وضعیت سینمای امروز صحبت کرده و گفته فکر نمی کند سینما در حال نابودی باشد بلکه تنها در حال تکامل یافتن است: «نمایشگرهای تلویزیونی روز به روز بزرگتر و بزرگتر می شوند و بنابراین تفاوت های بین تماشای یک چیز در سینما  یا در خانه بسیار اندک شده است. چنین چیزی در زبان بصری ای که کارگردانان این روزها از آن استفاده می کنند هم مشهود است. بطور مثال قبلا استفاده از نماهای کلوزآپ فقط در تلویزیون مجاز بود، نه در سینما. اما حالا چنین مسئله ای اصلا وجود ندارد.»

کراننبرگ پیش از این کارگردان تک اپیزودهایی در تلویزیون بوده است. او در سال ۲۰۱۵ پیشنهاد کارگردانی فصل دوم «کارآگاه حقیقی» را نپذیرفت و گفت که فیلمنامه آن را دوست نداشته است.

سریال دیوید کراننبرگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین