کد خبر: 25436 A

افشاگری درباره پایان سریال "بازی تاج و تخت"

افشاگری درباره پایان سریال "بازی تاج و تخت"

​بازیگر نقش جیمی لنیستر اطلاعات جذابی از فصل پایانی سریال پرطرفدار "بازی تاج و تخت" داد.

ایران آرت: بازیگر نقش جیمی لنیستر فاش کرد که فرزندان خاندان لنیستر تا پایان داستان در قدرت می‌مانند!

هر احساسی که درباره جیمی و سرسی و تیریون لنسیتر داشته باشیم نمی توان انکار کرد که آنها هنوز و به هر شکل ممکن در دنیای «بازی تاج و تخت» در قدرت مانده اند. 

به گزارش آی‌تی‌پی واید، حالا نیکلای کاستر والدائو که برای ایفای نقش جیمی لنیستر نامزد دریافت جایزه امی شده به تازگی در مصاحبه با هافینگتون پست درباره فصل هشتم «بازی تاج و تخت» گفته است: «راستش را بخواهید دیگر برای خودم هم عجیب شده. هربار که فیلمنامه فصل جدید را می بینم با خودم می گویم این دفعه دیگر وقتش است، اما باز هم می بینم که جیمی تا پایان زنده می ماند.»

البته این فقط جیمی نیست که از طوفان حوادث جان به در برده و این قضیه درمورد خواهر دوقلو و معشوقه اش سرسی (لینا هدی) و برادرش تیریون (پیتر دینکلیج) نیز صدق می کند. 

کاستر والدائو درباره فیلمنامه فصل هشتم می گوید: «هربار که فیلمنامه را می خوانم نظراتم را با نویسندگان درمیان می گذارم و این بار نیز همین اتفاق افتاد. من برایشان نوشتم که بهتر از این نمی شد این داستان پیچیده را پایان داد.»

والدائو درباره بازار گرم تئوری های طرفداران مثل اینکه گندری در حقیقت فرزند سرسی است حرفی ندارد و معتقد است که این تئوری ها آن قدر گسترده و پرشمارند که خواندن آنها تمام وقت انسان را می گیرد.

فصل هشتم بازی تاج و تخت قرار است در شش ماهه نخست سال آینده از شبکه HBO پخش شود.

بازی تاج و تخت پیتر دینکلیج نیکولای کاستر والدو لینا هدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین