کد خبر: 25063 A

ببینید: لباس‌های خاص پاییزی برند والنتینو

ببینید: لباس‌های خاص پاییزی برند والنتینو

برند معروف والنتینو لباس‌های پاییزی‌ متفاوتش را به نمایش گذاشت.

ایران آرت: فشن‌شوی اوت کوتور ولنتینو (پاییز ۲۰۱۸) با حضور پیر پائولو پیکیولی و چهره‌های مشهوری از جمله لوکا گوادنینیو، آلبا رورواشر، الکساندره سپلات و میکای خواننده برگزار شد.

سایت شوآنا درباره کالکشن جدید ولنتینو نوشت: در این کالکشن لباس‌های رؤیایی بسیاری وجود دارد: یکپارچه مجلل سبک که در تن هرکسی به‌راحتی شناور می‌شود و با دستگاه به آن چین داده‌اند؛ لباس قرمز بدون نوار (امضای ولنتینو) که از پارچه کشی لباس غواصی طراحی شده است؛ ستونی از زمرد در کرپ خاتم‌کاری شد که نشان‌دهنده به هم پیچیدن دافنه و آپولو است و برش آن همچون تی‌شرت بلندی است که در ناحیه کمر، توسط کمربندی بسته شده است.

روز نمایش پیکیولی شنل‌های عجیب‌وغریب را با شلوارهای یک‌تکه کامل و بلوزهایی با گره‌های نرم در قسمت گردن ست کرد. دامن‌های بلند چین‌داری از جنس پارچه ابریشمی و مخمل مشکی، سوئی‌شرت‌های بدون پشتی که وزن کمی داشتند و کت‌های طلایی نیز وجود داشتند.

رنگ‌هایی که می‌توانستید در این نمایش ببینید عبارت بودند از: طلایی، تو فرنگی، بادامی، پسته‌ای، فیروزه‌ای، نارنجی، لیمویی. این لباس‌ها برای آن دسته از افراد بودند که از ست کردن لباس‌هایشان خسته شده بودند، مناسب بودند. مسئله این لباس‌ها، لاغری یا آوانگارد بودن نیست. مسئله‌شان، زیبا لباس پوشیدن است و  به همین دلیل است که بسیار نادر هستند.

در ادامه عکس‌هایی از این فشن‌شو ببینید. 


والنتینو برند والنتینو ولنتینو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین