کد خبر: 24892 A

فیلم/انتقاد بسیار تند رضا کیانیان:چرا یک روز خوش نمی بینیم؟!

ایران آرت : مراسم تشییع پیکر سیدضیاءالدین دری کارگردان نام آشنای سینما و تلویزیون با حضور هنرمندان، مسئولان و علاقه‌مندان به آن مرحوم صبح امروز دوشنبه ۲۹ مرداد در خانه سینما برگزار شد. 

خبرآنلاین نوشت: رضا کیانیان امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری ضیاءالدین دری سخنان تندی درباره وضعیت اجتماعی کشور گفت که در ویدئوی زیر می شنوید.

خبرآنلاین نوشت رضا کیانیان که از حاضران در این مراسم است، درباره غافل شدن از هم تا زمان مرگ گفت: «چرا حالا باید اینجا بیایم و از او تعریف کنم؟ چرا نرفتم خانه‌اش؟ چرا ازش دور بودم؟ چهل سال از انقلاب می‌گذرد. ما یک روز خوش دیدیم؟ هر روز یک بحران است، هر روز یک داستان است. هر روز یک اتفاق است. هر روز جوری است که حالمان بد می‌شود و فکر می‌کنیم خوب خدا را شکر از این بدتر نمی‌شود ولی بعد از این هم بدتر می‌شود. متاسفم برای خودمان ما مردم بدی نیستیم. چرا نباید یک روز خوش ببینیم چرا نباید به آینده امیدوار باشیم. خوب همین باعث می‌شود که یواش یواش دوستانمان را فراموش می‌کنیم و یادمان می‌رود که به دیدار آن‌ها برویم و همه همدیگر را فراموش می‌کنیم. تقصیر ما نیست تقصیر شرایطی است که در آن قرار گرفتیم.»

کیانیان ادامه داد: «ضیاءالدین دری فقط ۶۵ سال داشت چرا باید بمیرد. واقعا کارهای خوبی انجام داد، سریال «کیف انگلیسی» را ساخت که خیلی خوب بود و کسی آن را فراموش نمی‌کند. چه کسی بهتر از این می‌تواند روایت کند. در این زمینه علی حاتمی بود و پس از او هم ضیاءالدین دری بود. امیدوارم یک روز خوب ببینیم امیدوارم به آینده‌مان امیدوار شویم.»

رضا کيانيان
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین