کد خبر: 24490 A

دفاع بازیگر معروف از تغییرات جدید اسکار

دفاع بازیگر معروف از تغییرات جدید اسکار

مارک والبرگ از اضافه شدن جایزه اسکار فیلم عامه‌پسند دفاع کرد.

ایران آرت: مارک والبرگ در مصاحبه اخیرش با نشریه ورایتی از تصمیم آکادمی فیلم مبنی بر اضافه کردن جایزه اسکار فیلم عامه‌پسند دفاع کرده و گفته: «چه بسا اگر این رشته در گذشته وجود داشت چند تایی جایزه هم تا الان نصیب ما شده بود.»

به گزارش آی سینما، بازیگر و تهیه‌کننده 47 ساله هالیوود که به تازگی در مراسم اکران فیلم جدیدش «مایل 22» با خبرنگاران ملاقات کرده در اشاره به اقدام مجادله‌برانگیز اخیر آکادمی که بعضا واکنش‌های منفی هالیوود را به دنبال داشته، توضیح می‌دهد: «ما فیلم‌هایی در کارنامه‌مان هست که به لحاظ تجاری بسیار موفق بوده‌اند اما ضمنا باعث شده‌اند اسم‌مان بد در برود. ما فیلم می‌سازیم که مردم لذت ببرند و اگر چنین جوایز و تشویق‌هایی هم نصیب‌مان بشود که چه عالی! اگر نه هم ما همچنان فیلم می‌سازیم که مخاطبان لذت ببرند.»

والبرگ بیش از ده سال پیش برای ایفای نقش در فیلم «رفتگان» (محصول 2006) نامزد جایزه اسکار در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل شد و یک بار هم در سال 2010 به عنوان تهیه‌کننده فیلم «مبارز» نامزدی اسکار را به دست آورد. فیلم اکشن مهیج «مایل 22» که از جمعه آینده (17 اوت) به شکل گسترده در سینماها اکران می‌شود، چهل و پنجمین فیلم کارنامه والبرگ 47 ساله محسوب می‌شود.

بازیگر فیلم‌های دنباله‌دار «ترانسفورمرز» و «تد» در لابه‌لای صحبت‌هایش تاکید کرده: «کلی فیلم خوب آن بیرون هست که از قضا خیلی هم پرطرفدار از آب در می‌آیند اما آن‌طور که شاید و باید ازشان تقدیر نمی‌شود.»

روندا روزی بازیگری که نقش مامور سازمان سیا را در «مایل 22» ایفا کرده هم معترف است از اضافه شدن رشته فیلم عامه‌پسند خوشحال است. روزی می‌گوید: «این‌جوری ممکن است شانسی هم نصیب من بشود. بالاخره، من هم وارد رقابت برای جایزه آکادمی شدم. به من رای بدهید.»

اسکار مارک والبرگ اسکار 2019 اسکار فیلم عامه پسند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین